Áronbaba 2008.11.10. 20:20

Uff, szóltam

 

 

 

 

Családi csendélet a nappalinkban: Apa elmélyülen építőkockázik, én az autókat készítem elő az épülő parkoló számára, Anya a megszáradt ruhákat szortírozza.

 

Anya Apához: Nehéz napod volt ma az irodában?

Én: Nem!

Összenéznek, mosoly.

Anya újra próbálkozik: Volt sok gyűlésetek?

Én: Nem!

Több kérdés aztán nem volt.

 ÁRON

Ui A fotó nem a nappalinkban készült.

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr54753934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.11.10. 22:01:49

Hát igen, érthető, hogy segítesz megfáradt apukádnak válaszolgatni! Jól megmondtad a véleményét!

Kryszti 2008.11.11. 13:55:32

Nagyon tetszenek ezek az "uff, szóltam" bejegyzések. Érdemes meg/feljegyezni a gyermekkor kedves, humoros beszólásait. :)

RKriszta 2008.11.11. 17:02:38

:-)
Szép vagy mint mindig!!!

masika 2008.11.11. 17:04:44

Hogy neked mindenre van valami NEMleges válaszod Áron!
Puszi!
süti beállítások módosítása