aron13.jpg

Vasárnap reggel fél hét van. Lobogva fő az ebéd a tűzhelyen, Áron nagy átéléssel vízfestékezik a konyhaasztalnál. Félkómásan kóválygok, azon töprengve, hogy mit ér az ember kávé nélkül ilyen hajnali órán. Várom, hogy ébredjen az ember, aki a legjobb kávét főzi a világon... de legalábbis a háztartásunkban.

Áron, mintha csak egy megkezdett párbeszédet folytatnánk (valószínűleg ő fejben meg is kezdte, csak eljutott addig a pontig, amikor már nem tudott válaszolni a saját kérdéseire) csevegő hangon megkérdi:

- Azt értem, hogy ott voltam a pocakodban, amikor kisbaba voltam. De hogy mentem be és hogy jöttem ki?

- Nos, khmm... Hát, a bemenést majd Apa elmagyarázza, utána meg én mesélek a kijövésről... khmm... Jó?

- Jó - válaszolja.

És ezután már ketten várjuk a kávékészítés nagymesterét.

7 komment

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr484737676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaruszja 2012.08.28. 21:18:27

A válaszokra mindenképp kiváncsi lennék :)

gneke 2012.08.29. 09:03:20

Azon gondolkodom, ha Áron kérdezte hamarabb Apát a nagy kérdésről, és esetleg azt is tudta, hogy Te irányítottad hozzá - nos, kaptál-e kávét ezek után???

Zsibrák 2012.08.29. 09:43:54

@Kismaruszja: Marcsika, megmondom őszintén, hogy az igazat mondtuk a gyerek kérdésére. Nem túl részletgazdagon persze. Tavaly próbálkozott a nagyi a gólyás verzióval, de hamar kiszúrta a logikai bakikat.. Azt mondanám, hogy a biológiai aspektusokat csak futólag érintve, az érzelmi oldaláról közelítettük meg a kérdést. :)

Zsibrák 2012.08.29. 09:45:42

@gneke: Minden a megfelelő időzítésen múlik, Erzsike :) Gyereket lefoglalni amíg apa félig alva elkészíti a kávét, majd az aromás fekete nedűt kortyolgatva figyelni kettejük párbeszédét... :)))♥

gneke 2012.08.29. 14:24:14

@Zsibrák: Ügyesen megoldottátok:-)
Komolyra fordítva: a lényeg, hogy csak annyit elmondani, amennyit megért és amire rákérdez. Azt viszont a megőszintébben.
Nem kioktatás lett volna, tudom, hogy nagyon jól nevelitek Áront :-)
Érdekes, hogy gyermekkorunk erről szóló "kötelező irodalma" (A sehány éves kislány) mennyire bejött nálunk. Én gyermekként talán késő találkoztam a könyvvel, mikor már nem volt bennem igazán sok kérdés, nem igazán szerettem, viszont az én gyerekeim örömmel forgatják, Adrika olvassa Áronnak. Az újabb kérdésekre pedig válaszolok nekik.

Intizar 2012.09.17. 12:45:59

Ha ez a kissrác a híres Áron, akkor szép kölyök is, nem csak okos(tojás).

Zsibrák 2012.09.18. 20:28:02

@Intizar: Hát, köszi Intizar!! Egyre szebbek az anyukák, hát persze, hogy a kölykök is egyre formásabbak :)) Ami az értelm(esség)i szintet illeti, hmmm... a jó minőségű táplálék fontos... Meg a jó minőségű apuka is! ;)
süti beállítások módosítása