Zsibrák 2013.01.13. 16:13

Heti kedvencek

1. számú kedvenc: Igen komolyan tanulmányozza az arcvonásaimat a vacsoraasztalnál: Anya! Lett egy ráncod a szád mellett. Túl sokat mosolyogsz!

2. számú kedvenc:

Én: Min töprengsz olyan komoly arccal?

Áron: Épp a megfelelő pályaválasztáson gondolkodom.

Én: Ó, hát... 5 és fél évesen még nem kell ez miatt fájjon a fejed. Nagyon sok mindenen múlik, hogy milyen pályát választ az ember.

Áron: Dehogy is. A jó pálya kiválasztása, ez az első lépés. A Dakar rallyban.

3. számú kedvenc:

Mit sem sejtve gyerekszobába be.

Áron (csevegő hangnemben): Képzeld, a Beni a csoportomból szerelmes az összes lányba.

Én(meglepődve) : És belé is szerelmesek a lányok?

Áron (tárgyilagosan): Egyáltalán nem.

Én (kíváncsian): Kibe szerelmesek a lányok az oviból?

Áron (túl tárgyilagosan): Például belém.

Én (meghökkenve): Ezt miből gondolod?

Áron (magyarázó stílusban): Beni mindig meg akarja csókolni a lányokat és akkor a lányok elfutnak. Én szoktam megmenteni őket. Utána meg akarnak csókolni engem.

Én (még jobban meghökkenve): És megcsókolnak?

Áron (őszinte felháborodással): Dehogyis, Anya! Elfelejtetted, hogy nekem már van menyasszonyom???

Hápogva gyerekszobából ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr755015773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása