Igazán nem értem miért ez a nagy felhajtás az újév körül... Anya egy hétig csak mondogatta: 'Mához egy hétre már 2008-at írunk! Már csak két nap és itt az újév! Most szépen lefekszel gyöngyöm és találkozunk jövőre!' És ez a várva várt jövő év már harmadik napja tart, de én semmi változást nem észleltem még az égadta világon. Ugyanott lakunk, ugyanazt a menüsort kapom, ugyanúgy muszáj nappal is aludnom, mint eddig. Egy valami változott, Apa egész héten itthon van, nem utazik sehová, és az irodájába sem megy be egészen a következő hétfőig. Így aztán a lükeségek mennyisége megduplázódott, mert Anyának segítsége is van. Persze sokat foglalkozom velük. Apa kedvenc játéka például a következő mostanában:




Azt játszuk, hogy Apa Kőműves Kelemen. Magas tornyot épít, aztán amikor elkészült, mond valami olyasmit, hogy 'Áron, idesüss!', ekkor én lerombolom a művet. Ennek ő módfelett örül (?!). És kezdődik az egész újból.


















Anya nagy kedvence az 'Ahány levegővétel, annyi puszi' nevű fárasztó és unalmas játék. Ugyanis amióta felfedezte, hogy megrendelésre is tudok puszit adni, folyton követelőzik. Én meg adok neki, csak hallgasson...

















Hát, ehhez a képhez már nem is fűzök kommentárt, csak annyit, hogy a játék címe: "Kapjuk fel Áront, mint egy sporttáskát!"













Szóval nagyon sokat nem várok ettől az új évtől. Ja, de mégis, annyit, hogy legalább NEKEM nőjön be a fejem lágya.
Mennem kell, a szülők már megint kiagyaltak valami játékot. A világért ki nem hagynám!

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr65282808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://www.csengebabaelete.blogspot.com 2008.01.03. 10:35:04

Ugye! Szerintem sem más ez az új év! Azért remélem az alvási kényszer változni fog!!!!!
Jó játékot Nektek!
Cupp!
Csenge

TomiBeniAnyája 2008.01.03. 11:13:51

:):):)

cucka 2008.01.03. 12:00:50

De aranyos kisbőrönd vagy, Áronka! :))) Nagy kópék a szüleid, hogy ilyen játékokat eszelnek ki! De addig jó, míg Te is ennyire élvezed! :)

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.01.03. 13:38:08

Látom idén sem fogsz unatkozni, Apa és Anya gondoskodnak róla:-)

Lilibaba

Ingrid 2008.01.03. 18:47:39

Én Anyafun vagyok, de most a kedvenc képem az amelyiken Apukád összekevert a sporttáskájával :)))

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.01.03. 19:14:28

Áron barátom! Nálunk is hasonló a helyzet. A szülők még nem akarják venni a lapot, hogy már csak kettőt aludnék. A toronyépítést (rombolást) én is szeretem. Van hozzá pár SPAR-os dobozom :) Merthogy a csomagolóeszközöket imádom. A pusziszkodást én nem komálom, Anya viszont kifejezetten rajong érte. Kissé egyoldalú a dolog, ő kér, de nem kap, én nem kérek, de kapok :)
üdv: Boti

Grétiék · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.01.03. 22:20:26

Idomítsd csak a szülőket! Hiszen ez a dolgod:)
Puszi....

ui: Ha megkérhetünk egy apró szívességre, nézz be hozzánk légyszi:)

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.01.04. 05:34:48

Nálunk is nagy kedvenc valamiért a toronyépítés. Anya képes napjában 500-szor is felépíteni a tornyot, hogy aztán nagy sikongás közepette ledönthessem. Aztán próbál rávenni, hogy tegyem én is egymásra a formákat. Haha, jó vicc, helyette inkább megkóstolom, majd átadom neki, hogy építhet! Pussz, Lillus
süti beállítások módosítása