Életem legkínosabb pillanatait kétségkívül kedvenc gyermekemnek köszönhetem. Most csak hármat tudok kiragadni a csokorból, de bizton állíthatom, ennél sokkal több leizzasztó momentumot átéltem vele, ám azokat szerencsére agyam jótékony homályba borította.

Két éves korában történt.... Gyerekorvos vizsgálni próbálta és közben gügyörészett neki, hogy engedje meghallgatni a mellkasát. "Telefon, látod milyen szép telefonom van?" duruzsolta és a nyakában lógó vizsgálóeszközre mutatott. Áron rám nézett: "A doktoj néni nem tudja, hogy az egy SZTETOSZKÓP?"

 

Villamoson utazunk. Előttünk pár sorral egy szokatlanul nagy füllel megáldott bácsi ül. Áron emelt hangerővel érdeklődik: "Szejinted az igazi fül vagy odajagaszották?"

Templomban: Pap: "Hogyan tudunk jók maradni, ez a kérdés szeretett testvéreim!" Áron jó hangosan, egyenesen a paphoz címezve mondanivalóját: "Nem! A kéjdés az, hogy mikoj megyünk máj haza?"

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr123899861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Impro 2012.02.03. 11:09:46

a sztetoszkópnál dagadt a májad! nekem dagadt volna. :D

Zsibrák 2012.02.03. 15:43:11

@nz/xy: Valójában Nz/xy, első pillanatokban zsugorodni kezdett a májam, velem együtt... szerettem volna szép lassan porszemmé válni és kirepülni az ajtórésen... De amikor otthon elmeséltem, akkor már érezhetően dagadó tendenciát mutatott a májam! :))))
süti beállítások módosítása