Zsibrák 2010.05.05. 19:15

Férfiak napja

Azt biztosan sokan tudják, hogy május 5 a férfiak ünnepe. Nem tudom, hogy olyan mértékben hivatalos-e, mint a nők napja, nem hinném, de ahhoz eléggé hivatalosnak találtatott, hogy ma remek kis bográcsozást csapjunk az iskolában és megünnepeljük azt a 16 bátor férfit, akik jelen pillanatban a tvári magyar oktatásban tevékenykednek. Áronapu füle kicsit lekonyult, amikor lelkesen ecseteltem neki, hogy egyénre szabott diplomát is kaptak a férfi kollégák és mindenik külön-külön nagy nagy tapsot. Bezzeg őket nem ünnepelte senki a cégnél, pedig hajh micsoda férfiak ők! - sütött a tekintetéből a ki nem mondott világfájdalom. Lelkem empatikus része rögtön aktiválódott és biztosítottam róla, hogy ő biza semmiről nem maradt le, mert hiszen nálunk minden nap férfinap van. Ám láttam én, hogy a vigasz soványka...

Csokor virág helyett tudom, hogy jobban örül majd a folytatásnak. És a többi férfi is, akik kedvesek a szívemnek, Papó is, Tata is. És egy szép napon talán Áron is.

Zsibi

10 komment

Címkék: ünnep apa

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr801977173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2010.05.05. 19:42:52

Örülök,hogy olvashattam rólatok és kivánok boldog Apák napját!!
Szivesen olvasnék rólatok és a képek is hiányoznak Áronkáról!!

cucka 2010.05.05. 19:47:14

Bár nem vagyok férfi, de nekem is hatalmas örömet okozol a folytatással! :)

Ölelünk Benneteket! :)

gneke 2010.05.05. 21:01:41

És mi nők is nagyon örülünk, hogy hallunk felőletek!
Áronka igazi nagyfiú lett, ahogy látom!
gneke

thinuviel 2010.05.05. 21:49:26

Áááááááááááááááááronééééééééééééééééék! Hiányzotok! Isten ééltessen minden pasit!

irkafirka 2010.05.06. 10:00:22

éreztem én, hogy érdemes várni! :-)

Ildi-84 2010.05.06. 10:10:56

Én nő létemre is iszonyúan örülök a hírnek!!!! :))
Hiányoztatok nagyon! Várjuk a bejegyzéseket. :)

Zsibrák 2010.05.06. 11:41:35

Nahát, micsoda meglepetés, hogy ennyien örültök :) A nap jó híre! Köszönöm mindenkinek a kedves üdvözlést :)
Bezzeg a célközönség még nem hatódik. Egy kicsit rásegítek....

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2010.05.06. 21:35:59

Juppié!!!Újra itt!Szuper!Már nagyon hiányoztatok!

Brunga · http://www.brunga.ro/ 2010.05.07. 17:32:45

Köszönöm :)

Ajaj, a fejlécet ki kell majd cserélni ;)

Ingrid 2010.05.14. 14:01:05

Most tudtam meg Cuckától....
Örömmel vagyok itt újból .... :)
Imádom ezt a fotót!
süti beállítások módosítása