Ismét játékra invitált három csinos hölgy: Borika, Csenge és Renáta. Hozzájuk Olivér Pajtim is csatlakozott. Hát, ilyen jófej társaságnak már nem lehet nemet mondani, úgyhogy gyorsan előkaptam magamról hét dolgot, amit reményeim szerint még nem osztottam meg veletek. Merthogy miről is szól ez a játék?

Ezeket kell tenni:

1. Linkeld be a blogodba azt, aki felkért erre a keringőre
2. Ossz meg magadról hét dolgot. Akár különleges akár hétköznapi vagy esetleg titok.
3. Kérj fel te is hét Barátnőt vagy Pajtit, nevezd meg őket, és linkeld ki a blogodban.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban a játékról.

Nos, az alábbi tényeket, még a Story magazin sem tudta eddig:

  •  Született farmerlegény vagyok. Gazdaságomban helyet kapnak úgy a csőrös kétlábúak, mint a patás négylábúak. Biogazdaságot működtetek, semmi mesterséges táp, igaz valódi sincs. És sikeresek a tudományos kutatásaim is az állatok életképességének fejlesztése terén is: a boci és a ló vígan velem fürdenek esténként, bár köztudottan szárazföldi állatok.
  • Kedvenc testrészem a köldök. Mindenkinek büszkén mutatom, kérés nélkül is, ha alkalom adódik rá. Cserébe én is meg kívánom tekinteni mások köldökét. Sajnos erre csak ritkán nyílik lehetőségem.
  • Harapok. Látható nyomokat hagyva. De ez maradjon köztünk.
  • Az első összetett szót, amit tökéletes tisztasággal ejtek, Apától tanultam: cicifix. Előszeretettel használom a játszótéren a barátaimmal folytatott eszmecserékben, vagy csak úgy, homokozás közben dünnyögöm a többi kedvenc szavammal együtt.
  • Abigélnek indultam, Anya szentül állította, hogy kislány vagyok és szinte félidőig lánykori nevemen szólított. Aztán megmutatkoztam.
  • Imádkozom esténként. Anya mondja, én pedig figyelem, hogy minden egyes szó elhangozzon. Az ima egyre hosszabb, mert minden egyes pajtit megemlítünk, a baráti köröm pedig egyre csak duzzad.
  •  Egyszer elcseréltem a labdámat egy fél üveg sörre. A bácsi jó mókának tartotta mindaddig, amíg el nem szaladtam új szerzeményemmel.

Szerintem már mindenki résztvett ebben a játékban, akit ismerek, azonban ha mégsem, szívesen elolvasnám, milyen megírnivalója van a témában: Boti Pajtimnak, Lídiának és Klárinak, a megmaradt négy helyre önként lehet jelentkezni.

ÁRON

 

 

7 komment

Címkék: árondolog

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr39737200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.10.30. 21:45:17

cicifix, sör, igazi pasi vagy komám! a jelek szerint anya meggyógyult! további eredményes lábadozást neki!

panka 2008.10.30. 22:09:26

Újabb közös vonás: én is imádom a köldököket, csak azt sajnálom, hog nem lehet kivenni a helyéről. Én mindig megpróbálom kiszedni anyukámét, de nem sikerül. És már mondani is tudom: kődőőőőőő.
Puszi: Borika

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.10.30. 23:27:30

Kis kitárulkozós :)
Minden, amit még nem tudtunk Rólad, ugyanolyan szimpatikus és szeretnivaló, mint amivel már eddig is tisztában voltunk :)

Renáta · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.10.31. 07:19:18

A köldöködet nekem is megmutathatnád!Na majd ha egyszer találkozunk,számon kérem!!

klari 2008.10.31. 08:30:07

oki, kosyike a felhivast, ma a varosban ezen is gondolkodni fogok setalas, bevasarlas kozben, es ha osszegyujtottem a 7 dolgot az agyamba, a blogon is kiirom. :) Amugy ugy emlekszem az en koldokomet is megnezted mar. :)

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.10.31. 09:29:52

Áron édes kis kópé lehetsz, mikor a játszótéren mutogatod a köldököd és közben mondogatod, hogy cicifix. :)

masika 2008.10.31. 10:38:23

Nekem csak a cici megy a fixet még nem hallottam soha (és csendben megjegyezném, hogy Én is Apától tanultam).
A sör rablás pedig igazi pasi tulajdonság!

Puszi neked!
süti beállítások módosítása