Áronbaba 2008.04.18. 18:22

Napirendetlenség

 Lehet, hogy páran még emlékeztek Anya nagyratörő és minden szerénységet nélkülöző tervére, mely szerint én órarend szerint fogok működni. Nos, azt nem lehet állítani, hogy egyáltalán nincs napirendem. Sőt, van nekem abból több is. Merthogy minden nap más program szerint zajlik. Itt van mindjárt a reggel, amikoris eldől, hogy milyen lábbal keltem fel. Ha jobb lábbal, akkor nincs minden veszve, de ha ballal! Akkor bizony a következő hat órában lehetetlen elaltatni engem, bár a fáradtságtól esek össze. Ilyen körülmények között természetesen táplálkozásról szó sem lehet, így aztán ugrik a reggeli, a tízórai és az ebéd is.
Aztán valamikor koradélután beájulok és Anyának jut az az irigylésre méltó megtiszteltetés, hogy formás hátsómat tologathatja olyan  másfél órán keresztül a harsányzöld, csicsrgő lombsátor árnyékában. Ezután rendszerint focizunk vagy molesztálom a járókelőket.
Namármost, ez nem mindig zajlik így. Miután két héten keresztül, minden áldott nap csak egyszer aludtam, Anya beletörődött, hogy kész, áttértem a napi egyszeri alvásra. Aztán visszatértem a délelőtti alváshoz is.
Szóval, azt akarom mondani ezzel, hogy halljuk, hogy milyen fontos a napirend, mert az jó a babának, a mamának, de hogy mi a jó benne, azt már meg nem mondanám. Pedig mint említettem, minden nap mást próbálok ki.
Hátha holnap a babaklubban megokosodunk.

ÁRON

5 komment

Címkék: napirend

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr39430972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.04.19. 08:25:44

Igazad van barátom! Mi lenne, ha minden nap minden egyformán történne?! Rém unalmas lenne az élete anyukádnak, rólad nem is beszélve:) Így aztán én is gondoskodom arról, hogy nálunk is izgalmasak legyenek a napok :) Pedig nekem hajdanán volt ám napirendem..
Boti

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.04.19. 09:14:52

Le a napirenddel! Éljen a napirendetlenség!!!! Azért én a magam részéről az étkezések viszonylagos rendjét, mondjuk úgy 3-4 óránként, kérném!
Jó babaklubbozást!
Csenge

Ingrid 2008.04.19. 13:51:08

Az a véleményem a napirendekről, hogy nem babáknak találták ki.
Igaz, hogy vannak babák, akik óramű pontossággal "működnek", ugyanakkor vagy Te és Helénám, akik nem. Ti így vagytok kiegyensúlyozott, boldog babák. Ha ezt próbálnánk mi regulázni, rendbe szedni, program szerint állítani, akkor lenne gond...
De Anya nagyon jól alkalmazkodik Hozzád és ez a lényeg ;)

masika 2008.04.20. 07:48:10

Napirend mostanság nálunk se nagyon van, akkor alszom mikor akarok és főleg akkor eszem mikor akarok, nem akkor ám mikor Anya akarja:-)
Csengének offolunk egyet le a Napirendel! Babaszakszi gyűlésen ezt is a napirendi pontok közé kellene sorolni azt hiszem!

Lili

Ingrid 2008.04.22. 07:56:33

11 hónap, Hurrá!!!!
Isten éltessen szépséges kékszemű hercegünk!

Puszilnak Simonék (Heléna különösen....)
süti beállítások módosítása