Áronbaba 2008.02.04. 07:47

Kuckósítás

Ha már a szobámról kezdtem mesélni, hadd dicsekedjek: múlt héten szerény lakom átvedlett raktárszobából tisztességesen berendezett, takaros kis gyerekkuckóvá. Az eset úgy esett, hogy szombaton egy nagy autó állt meg a házunk előtt, belőle kipattant egy nagy méretű bácsi, több nagy méretű doboz társaságában. Az említett úriember és a dobozok felsétáltak a második emeletre és bekopogtak. Szüleim viharos gyorsasággal űrítettek ki minden mozgathatót a szobámból, többek között engem is. A bácsi pedig dobozostól befészkelte magát a szobámba. Kíváncsiságom nem ismert határokat. Vajon ki a bácsi? És mi lehet a dobozokban? Idegenektől való félelmem teljesen elpárolgott amikor megláttam a frankó kis fúrógépet és a sok egyéb nyalánkságot, amiknek a nevét nem tudom, de szúrtak és veszélyesnek tűntek, tehát nagyon vonzóak voltak. Anya nem férfi, ennek következtében nem osztotta a szerszámok iránti lelkesedésemet és rövid úton kihalászott a dobozok közül.
De segítőkészségem már megállíthatatlan volt, a bácsi közben teljesen barkácsműhellyé alakította a szobámat, és már meg sem tudom mondani mit tetszett jobban: a hóhullásszerűen szállingózó por vagy a fülsüketítő zaj vagy inkább a ropogós fadarabkák, amik mindenhol szétszórtan hevertek? Apáék úgy ítélték, hogy a helyzet egészségi állapotomra káros lehet, így nappali-fogságra ítéltettem. Most aztán bánták, hogy anno minden ajtót kivétettek a nappaliból, hogy az tágasabbnak és szellősebbnek hasson. Na, kérem, én a tágas és szellős nappaliból úgy kislisszoltam, hogy csak! Persze, alvásról szó sem lehetett abban a nagy ricsajban. Így aztán egész jól elbogarásztunk hármasban a szőnyegen: Apa, Anya meg én.
Amikor már minden játékomat megtapogattuk (én meg is kóstoltam őket), túl voltunk a tízórain, sőt az ebéden is, és Anya már vagy negyvenedszer érdeklődött Apától, hogy meddig tarthat még a barkácsolás a szobámban, egyszerre csak előbukkant a dobozos bácsi, immár dobozok nélkül és közölte, hogy a mű elkészült és akkor bizonyos formaságok lebonyolítása után távozna.
A formaságok lebonyolodtak, a bácsi távozott, az üres dobozok maradtak, a szobámat pedig visszafoglaltam.
A végeredmény egy részét ti is láthatjátok.

ÁRON

13 komment

Címkék: otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr68317513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.02.04. 08:40:35

Áron! Ez gyönyörű lett! Nem csodálom, hogy segítkezni szerettél volna eme szép bútor összerakásában! Remélem észre vetted már a sok fiókot és ajtót, ami pakolni valót rejt magában:-)

Lili

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.02.04. 10:45:02

Áron komám, ez lenyűgöző. Mennyi fiók, mennyi polc... és ez mind a tiéd! Én egyelőre megengedem anyáéknak, hogy velem egy szobában lakjanak, de majd ha picit nagyobb leszek.... e most megyek sírok egy sort anyának, ugyanis fáj a fogaaaam!

Ingrid 2008.02.04. 10:50:17

Csodaszép szobád lett kicsi Áron! Egyértelműen pozitív tulajdonságnak tartom én is, hogy ilyen hevesen szerettél volna segédkezni sz összerakásban, biztosan hamarabb elkészült volna a bácsi ;)
Ja és a legfontosabb: érezd jól magad a kis régi-új kuckódan!

cucka 2008.02.04. 11:59:44

Nagyon szép kis kuckód lett Áronka!
Lassacskán nekünk is fel kellene számolnunk a raktárszobánkat (azaz Hunor szobáját :D). Nagyon praktikusnak tűnik ez a szekrénysor, valami ilyesmit képzeltem én is el Huncnak. Egyelőre mindenestől elfér a mi hálószobánkban, de ez az állapot nem tartható sokáig...

És nagyon remélem, nem lesz igazad Hunor huncutságával kapcsolatban, mert akkor nekünk annyi! ;)... bár HuncApu is azt mondta, azért ilyen nyugodt, csendes, rendes a mi babánk, mert erőt gyűjt! :DDD

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.02.04. 12:22:20

Nagyon klassz a szobád Áron :)

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.02.04. 14:02:31

Aztaaa! Micsoda kuckó!!!!!! Remélem jól fogod érezni magad benne! :) Ja, és nagyon klassz kupit is lehet benne csinálni anya nagy-nagy örömére! :) pussz, Lillus

Áronbaba 2008.02.04. 14:21:00

Pajtikák, igen, észrevettem a sok fiókot és már ki is próbáltam. Sőt, a nagy ajtósba be is másztam. Egész kényelmesen beférek.
Cucka néni, egyetértek HuncApuval, sokat fogok én még tanulni Hunctól. De tessék megnyugodni, egy huncut baba is lehet nagyon rendes, jó gyerek. Tessék például megnézni engem :)

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.02.04. 20:08:23

Nagyon pofás lett a szobád :) Csak nem hagytad őrizetlenül a szülőket és külön költöztél?
üdv: Boti

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.02.04. 20:09:39

A fejlécet el is felejtettem megdicsérni.
Boti

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com/ 2008.02.04. 21:23:56

Szia Áron!
Annyi helyen láttam már a linkedet, ezek szerint nem véletlenül. :)
Tök helyes kis legény vagy, hallod-e.
A lakod is csodálatos.
Remélem, idővel összebarátkozok Anyával, mert ezentúl bizony én is látogatód leszek! :)
Üdv: Veronika

velver · www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.02.05. 14:05:25

Jót mosolyogtam a történeteteden, aranyos lehetett!
Köszi, hogy visszareagáltál, engedelmeddel belinkellek a kedvenc babablogokhoz!
Üdv: Veronika

RKriszta 2008.02.06. 13:10:47

Kedves Áron!
Azóta remélem megszeretted az új szobád és anyát igy hagyhatnád is néha olvasni egy picit. Szerinted van esély erre??

Gellért 2008.02.06. 17:20:00

Szia Áronka!

Kár,hogy nem tudtad lenyúlni a bácsi szerszámait, nagyon megnéztelek volna egy kalapáccsal a kezedben és szerintem egész jól eljátszodtál volna vele.
A szobád elbűvölöen gyönyörű,remélem egyszer majd jót bújocskázunk azokban a csinos szekrényekben.
Pacsi!
süti beállítások módosítása