Persze, nem volt ez mindig így. Eleinte csak Áron félt tőle, pedig előrelátóan száműztem Piroskát és farkasos társait a könyvespolcról. De az ordas mégiscsak besettenkedett hozzánk, Boribon révén. Hiába mondtam én egy szoftosabb verziót, hogy asszongya: Boribon találkozott a farkassal és nem azt, hogy Boribont bekapta a farkas, a gyerek valamit mégis sejt.

A sírással fűszerezett éjszakai felriadások kezdetétől pedig én is félek a farkastól. Félek attól, hogy álmában ismét Áronra talál az ordas, ő pedig sír majd, kiabálja, hogy Bojibon!! Bojibon!! és nehezen lehet lecsendesíteni.

Nem nyilatkozhatok teljes magabiztossággal arról, hogy Áronapu fél-e a farkastól vagy sem. Mint remek férfiember-példány, így elsőre azt mondanám, hogy természetesen nem fél. De ha eszembe jut, hogy hányszor jött mostanában haza egy-egy hosszúra nyúlt munkanap után egy kis nyugira vágyva és nyugi helyett csak egy riadt porontyot meg egy nyúzott anyukát talált, pusztán azért mert a fránya farkas egész délután percenként bekukucskált az ablakon, nos én megkockáztatnám, hogy Áronapu is fél a farkastól.

Az utóbbi napokban mégis érzek egy enyhülést ebben a szorongásban és mintha ritkábban tenné tiszteletét az ablaknál a settenkedő. Talán múlófélben ez a korszak. Jönnek persze majd más félelmek. De addig kicsit megpihenünk.

Szerintem óvakodjatok a farkastól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr771109818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinuviel 2009.05.15. 07:32:20

Szegény Ároncsalád! Nem csodálom, hogy féltek a farkastól, főleg ha se éjjel se nappal nincs nyugtotok tőle! Remélem hamar előtőr Sárkányölő Szentgyörgy vére és elmúlik a félelem!

Ingrid 2009.05.15. 09:59:08

pedig milyen szimpatikus volt a Medvefarmon... Azt reméltem megkedveled, bár Boribon biztosan többet tud az ordasról, mint mi ;)
minden esetre, Áron, azt javaslom, nem érdemes félni, Anyáék biztonságot nyújtanak.

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.05.15. 22:13:06

Gyerekkoromban a Jancsi és Juliska rémisztett meg,és mai napig rossz érzésem van miatta!Ezért én úgy döntöttem,egyelőre nem mesélek ilyen és ehhez hasonlókat!
süti beállítások módosítása