Áronbaba 2008.12.10. 21:36

Mimmimiiii!

Azt hiszem, hogy mostanra már mindenki megfeledkezett Róla, a nagyszakállú, pirossapkás, feketecsizmás Mimmimiiiii!!!!-ről. Én nem, kábé kétpercenként gondolok rá és jó hangosan szólongatom, hátha visszajön. Mert azt meg kell hagyni, nagyon rendes volt ez a Mikulás, egy jó nagy dobozt hagyott itt nekem. Volt abban a dobozban minden, mi szem-száj-mancsnak ingere! Először is rengeteg apró és nagyobb gól!! azaz golyó!!!!, bár Anyáék, ha jól emlékszem, narancs meg mandarin elnevezéssel illették őket. Mindegy, nem kell annyit variálni, belerúgok, gurul, ez a fő! És egy egészen tekintélyes súllyal rendelkező gól!!! is volt a dobozban, amit pomelonak illik hívni. Utóbbinak sok eőnye van az előzőekkel szemben, pl nem gurul be a nappali szekrény alá, hogy aztán majd pár hét múlva figyelemre méltó illatával magára vonja a figyelmet, nem könnyű rálépni, de ha mégis sikerülne, nem loccsan szét a nappali fehér szőnyegén. És többfunkciós, ugyanis nemcsak labdának kiváló, de csemegének is. Igaz, a folyamat nem reverzibilis, ha egyszer ettél egy pomelóból, nem focizhatsz többet vele. Nálunk legalábbis ez a szabály itthon. Na, és akkor még nem is meséltem, a sok gyümölcs alatt rejtőzködő játékokról és könyvekről, amelyekkel pillanatok alatt jópofa kis káoszt teremtettem a nappaliban. Nemhiába na, jófiú vagyok én, tudja ezt a Mimmimiiii!!! is és remélem a Jézuska is figyelembe veszi, hogy ezen e héten csak négyszer-ötször feleseltem vissza Anyának (naponta, khm..)

 

Én, a doboz és a káosz egy része. A Mikulás ekkor már messze járt.

 

Óh, és elfelejtettem megemlíteni egy jelentéktelen apróságot: egy ici-pici aprócska virgácsocska is lapult szerényen a csomagban, mondanom sem kell, csupán szimbolikus volt, minden célzatosság nélkül...

 

  

ÁRON

11 komment

Címkék: mikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr27815939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.12.10. 23:41:11

Hűűű... mennyi mindent kaptál :) A Pomelót mi is szeretjük, egy egészestés családi program, amikor összeülünk és pucoljuk, esszük :)

Puszi!

lidia 2008.12.11. 04:03:13

De jó, hogy újra írtál! Már vártam ezt a beszámolót :)

Csenge · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.12.11. 07:55:51

Szia Áronkoma! El nem tudtam képzelni miért nem számolsz már be az öreg Mikivel való találkozásodról! De már látom az írnokod nem tudta hamarabb felszámolni a káoszt! Azt én anyarabszolgám már szinte meg sem próbálja.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.12.11. 09:00:43

Alighanem nálad hamarabb csengetett a Jézuska :) Ennyi mindent különben az öreg Mimmimii nem bírna el a puttonyában :) A káoszról meg annyit, hogy valahogy a felnőttek nem látnak át rajta, ezért gyorsan meg akarják szüntetni. HIába, no, lenne mit tanulniuk tőlünk...
üdv: Boti
ui: Jézukáig még visszavárunk ám!

Marcipán · http://forromarcipan.blogspot.com 2008.12.11. 09:23:11

Szia Áronpajti!Már nagyon hiányoltunk!Jó,hogy újra itt vagy!Én is naponta emlegetem a Szaszászószt (nálunk ez az elnevezés illeti a nagyszakállút),mert azt hiszem az adventi kalendáriumban lapuló meglepik is tőle származnak:)

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.12.11. 11:45:25

Ó, hát virgács az nálam is volt...de szerintem az volt az egyik legmulatságosabb ajándék, nem értem miért mondják, hogy ez a rosszcsont gyerekeknek jár.(Biztos, hogy tévedés, mert te is, én is, angyali jó gyerkőcök vagyunk, nem igaz? ;-) )
A narancsoknak én is nagyon örültem, bár én nem fociztam velük, hanem nőiesen inkább zsonglőrködni próbáltam velük.
Borika

masika 2008.12.11. 16:23:21

Virgácsot Én is kaptam (hiába), nézegetem messziről és kész!
Ha nem képzeld el, nekem a télapó hagyott itt egy kistélapót és így minden nap meg tudom nézni!
Az meg, hogy ilyen sok mindent kaptál valószínűleg azért lehetett, mert igen csak jó voltál egész évben!
Puszi: Lili

Evon · http://kisvince.blogspot.com 2008.12.12. 15:23:27

Igen Áron, az ici-pici virgácsodat alig látni a képen :D Jópofa Mimmimiii járt felétek, nagyon ügyesen szétdobáltál mindent!

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2008.12.13. 21:45:38

Szia Áron! Képzeld, nem tudom miért, de én is kaptam virgácsot. Ajándékot is persze. Egy játéktelefont, ami olyan zajos, hogy Anyuék állandóan azon tanakodnak hova dugják el, de mindig meggondolják magukat, látván, hogy én mennyire szeretem. Apor

RKriszta 2008.12.14. 21:26:33

JUJUJ, én tudom, tudom, tudom, hogy KI van épp nálad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pankababa 2008.12.15. 23:12:40

Nagyon kedves volt a Mikubá, ha látom megint felétek küldöm!
süti beállítások módosítása