Középfül Gyuszi átkos és áldásos hatása a nemalvás. Átkos, mert nehéz úgy nekiindulni a következő napnak, hogy előtte éjszaka mondjuk egy fél órát alszik az ember. Főleg, ha Áronhoz hasonló perpetuum mobilera kell vigyázni, ami nem kis dinamizmust követel. De néha áldás is a nemalvás, mert alkalmat ad felidézni, újraélni, utánaszámolni, átgondolni életünk fontos pillanatait.

Áron holnap 9 hónapot tölt. Nagyjából annyit élt már itt közöttünk, mint amennyit a méhemben töltött. Az éjjel, katasztrofális éjszakáink egyikén, újra felidéztem ezt az együtt töltött kétszer kilenc hónapot és sok meglepő párhuzamot találtam.

Áron hasgörcsei 3 hónapos és két hetes koráig tartottak, pontosan ennyi ideig képtelen voltam egyebet fogyasztani babavárás alatt mint a legrosszabb keserű teát és a legolcsóbb kilós kekszet. Három hónapos és két hetes terhes voltam amikor először kóstoltam egy kis gyümölcsöt és ennyi idős volt Áron, amikor a hasfájását mintha elfújták volna.

A kezdeti időszakban folyamatosan könnyezett a szeme egy könnycsatorna elzáródás miatt. Nagyjából annyi idős volt amikor kezdődött a könnyezés mint ahány hetes volt a méhemben, amikor az ikertestvére úgy döntött, hogy inkább máskor érkezik hozzánk.  És nagyjából addig tartott a könnyezés amíg az ultrahang már kimutatta, hogy a másik baba teljesen felszívódott.

32 hetes terhesen vonultam ismét kórházba méhösszehúzódások és idő előtti tágulás miatt. Áron 32 hetes korában jelentkezett először a középfül gyulladása.

Pontosan négy hónapja élt már Áron a hasamban, amikor megtudtuk, hogy kisfiút várunk. A hír nagy meglepetés volt, de boldogsággal töltött el (én ugyanis kislányt vártam) És pontosan négy hónapos korában fedezte fel Áron, hogy képessé vált a gravitáció leküzdésére, ami szintén nagy meglepetés és öröm volt mindannyiunk számára.

Persze, valószínűleg mindez véletlen egybeesés és előre tudom, hogy ÁronApu, aki az ÁronCsalád legmérnökebb embere, azonnal kiszámolja nekem és excel táblázatba foglalja, hogy miért is nem kell ebben semmi misztikumot sejteni.

Egy biztos: az, hogy pont Áron lett a mi gyermekünk, egyáltalán nem véletlen. Amióta először megpillantottam, tudom, hogy mindig is őt vártuk.

 Mindenkit szeretettel üdvözlök,

ÁronAnyu

10 komment

Címkék: ünnep

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr8348829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengeanya · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.02.21. 20:35:03

Nagyon boldog hófordulót Áron!
Áronanyu. Ami a perpeetum-mobile-ket illeti, mélységesen, szívemből megértelek. Ismerem azt az érzést, hogy ha a baba nem mozog 3 másodpercig, akkor világkatasztrófa történik. Méghozzá 9/11 méretű.
Nekem nagyon tetszett a párhuzam, amit húztál. Csodálatos gyermeketek van, és csodálatos szülei vagytok! Vigyázzatok ilyen szépen egymásra továbbra is!
Puszi
CsengeAnya és Csenge

Ingrid 2008.02.21. 22:04:37

Kedves ÁronAyu!
A szeretet, gondoskodás, odafigyelés és az összhang jellemzi minden sorod, melyet erről a tündéri kis Áronról írsz!
A könnyes rész igazán meghatott...

Sokszor puszillak! És igen, Áron nem véletlenül érkezett hozzátok...

( a fotót nem tudtam nem észrevenni... imádnivaló!)

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.02.22. 05:57:38

Milyen érdekes és különleges egybeesések! :) Nagyon szép összefoglaló volt, boldog hófordulót Áronpajti! :) És hihetetlenül jóképű vagy már most! :) Pussz, Lillus

RKriszta 2008.02.22. 08:24:48

Kedves Áronanyu!
Excel táblázat?! Ezen jót mosolyogtam, mert nálunk is fontos dolog ez, pont erről irtam a mai posztomban..
Nagyon gondoskodóak a szavaid...mázlista ez a kis rosszcsont..

Boti anyuja · http://botibaba.blogspot.com 2008.02.22. 08:36:49

Kedves Bea!
Szívmelengető volt olvasni kedves soraidat, még ha épp egy igen nehéz időszakban vagy(tok) is. És Áron tényleg pont nektek való gyermek :) Még jó sok Áronkópéságot kívánok nektek!
puszil: Marcsi

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.02.22. 09:40:09

Nagyon szép párhuzamok. A könnyes résznél Én is könnyeztem.
Áron boldog hófordulót!

Lili&MAsi

TomiBeni Anyája 2008.02.22. 14:28:42

Óhh,ez olyan cép volt:) El is sírtam magam...Az én Benim holnap lesz 2 éves...
Apropó középfül Gyuszi nálunk is tett látogatást a múlt héten-Tomi nem szívesen látott vendége volt. Most Beni is taknyolódik,és ő is lázas. Remélem nem hozzá költözött...
Pusza és Gyuszimentes napokat nektek!

Panka 2008.02.22. 20:13:10

Ez nagyon nagyon szép volt. Én hiszek az ilyen párhuzamokban, abban meg végképp, hogy véletlenek nincsenek...
Sok erőt kívánok a nehéz napokhoz, remélem már nem tart sokáig ez a csúnya betegség, és hamarosan ismét egy egészséges örökmozgóról olvashatunk.

Ingrid 2008.02.23. 22:06:08

Boldog kilenc hónapos hófordulót kicsi Áron!
Cupp!

Áronbaba 2008.02.24. 20:22:49

Köszönöm a hófordulós köszönéseket!
süti beállítások módosítása