Van egy aprócska gondom Apának a munkahelyével. Az, hogy egyáltalán létezik!!!! Apróbb koromban, amikor még nem voltam ilyen bölcs és tapasztalt, mint most, nem tudtam, hogy a dolgozó a hibás, csak annyit láttam, hogy időnként Apa eltűnik a képből. Aztán egy idő után elkezdtem keresni, keresztül-kasul bemásztam a házat, de Apa sehol. Akkor már sejtettem, hogy az a nagy barna ajtó nyeli el, amelyiken át sétálni lehet menni. De nem voltam biztos benne. Még akkor sem. Mostanában pedig ha látom a sapka-kabát-Apa-irattáska kombinációt, már tudom, hogy hamar nem látom. Én általában véve Anya-függő vagyok, de ilyenkor ne adj Isten, hogy Apát eleresszem. Rimánkodhat Anya amennyit akar, én csak kapaszkodok mind a tíz ujjammal és fúrom az arcom a kabátjába. Vagy nyálas puszikkal lepem el, ahol csak érem. Mindez tart addig, amíg Apára rámelegszik a sapka-sál, stb együttes és rohannia kell, mert öt perc múlva ott kell lennie. De én olyankor semmi szín alatt nem vagyok hajlandó pá-pát inteni. Csak ha már becsukódott mögötte az ajtó, akkor kezdem a pá-pát és sokszor egy percig is integetek az ajtónak.
Délben ott van ugyebár az ebédszünet. Akkor megismétlődik a kabátrámelegítős akció, csak akkor meg örömömben nem vagyok hajlandó kiengedni Apát a karjaimból. És amikor nehezen Anya mégis átlop magához vigyorogva visszakívánkozom, de amikor Apa átvesz, akkor Anya felé nyújtom a karomat és amikor befészkeltem magam Anya ölébe, máris Apát ráncigálom, hogy vegyenát, és utána következik Anya,majd Apa és így tovább amíg meg nem unják.
Nem lehetne, hogy Apa is mindig, de mindig itthon legyen és egész nap csak tegyenek vegyenek engem? Csak egy icipicit....

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr26305390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grétiék · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.01.21. 12:12:19

Drága vagy, hogy ennyire ragaszkodsz Apudhoz! De ha jól olvastam, Anyát is ugyanúgy imádod! Puszikák......

Rossel Olivér · http://www.rosseloliver.blogspot.com 2008.01.21. 13:42:27

Szia Áron!
Megmondanád anyukádnak, hogy anyukám feltette a tésztarceptet a blogjár? Köszi szépen! Azért vigyázz az Anyukádra, hogy ne legyen akkora főzőmániás mint az én Anyucikám, bár az a tészta tényleg sokkal táplálóbb amit ő csinál, mint a bolti, az ízéről majd úgy egy év mulva talán majd nyiltakozom, de apa jobban szereti az anyafélét, az tuti. Szép napokat!
olivér

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.01.21. 20:29:56

Hát igen. Ismerem az érzést, bár én még nem jöttem rá magamtól, hogy az a nagy barna a bűnös az apa eltűnésében. De az biztos, hogy péntek éjjel, mikor haza szokott jönni, akkor mindig felébredek apát köszönteni... és nem is akarok visszaaludni! De te már ilyen ügyesen adsz nyálas puszit és integetsz pá-pá-t! hm! Gratulálok!

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.01.21. 20:31:42

Ez igazán klassz dolog, hogy férfiember létedre így kifejezed az érzelmeidet Áron barátom. Javaslom, hogy hétvégén maximálisan használd ki a lehetőséget, amikor Apukád is otthon van :)
üdv: Boti

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.01.22. 08:29:42

Kedves Áron..szerintem ha majd a játszón jársz, kérdezd meg a többieket, ők hogy vannak ezzel az "apa elmegy otthonról" dologgal..és sajnos látni fogod..minden kis prücsök életében ez a helyzet...De apa mindig hazaérkezik hozzád, ebben biztos lehetsz és abban is, hogy egész nap rád és az anyukádra gondol a csúnya nagy barna ajtó mögül...

Ingrid 2008.01.22. 11:17:26

Áronkám!
Kriszta néni mindent elmondott, amit én is szerettem volna. Csak csatlakozni tudok hozzá és együtt érezni veled. Sajnos az Apukáknak a barna ajtó mögül kell intézkedniük, hogy Anyával otthon lehessen maradni és eljárni a játszótérre és a hatalmas sétákra.
Ezzel Heléna sincs másképp, de tudja, hogy minden nap eljön az az óra, amikor Apukája megérkezik és csak az övé ;)

Pusszantunk!

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.01.22. 11:52:46

Áron! Ne búsulj ez nálunk is így van. Én ugyan még alszom mikor Apa dolgozóba megy, de mikor este megérkezik (ebédre nem jön ám haza) akkor hangosan üdvözlöm, és onnantól kezdve csak Ő van nekem! Anyát el is felejtem néha! Anya már el is nevezte Apát: Apaistennek, mert le sem veszem róla a szemem.

Lilibaba

Gellért 2008.01.22. 21:57:51

Cimbikém, boldog hófordulót!
süti beállítások módosítása