Áronbaba 2009.02.15. 21:09

Gyógyítós mese

Na, hiszen, biztos ismeritek ti is a kútról meg a törött korsóról szóló mondást! Mondjuk én nem ismerem, és nem is igazán tudom hogyan kapcsolódik hozzánk, mindenesetre egy biztos: Anya ramatyul van. De mi, Apa és Jómagam, a helyzet magaslatán állunk! És ápoljuk Anyát rendületlenül. Túlzás nélkül állítom, nincs még egy ilyen ápolt ismerősöm. Először is Apa literszámra főzi a teát, így aztán Anya folyton szalad. Én már a bilimet is behoztam neki, de erre Ő??? Neki az nem kell!

Természetesen az Apa reszortja a mosogatás is most, hogy ily szomorú körülmények között telnek napjaink. E ponton meg kell említenem, hogy Anya betegségének első napján Apa gyors demonstrációt tartott abból a célból, hogy bebizonyísa: egy icipici mosogatógép igazán fel sem tűnne, sem optikailag, sem a helykihasználás szempontjából. Csak kivágunk a bútorból itt egy kicsit, ott egy kicsit és pikk-pakk, Anya már pakolhatja is fel a lábait és dőlhet hátra.

Na, és én is próbálok hasznos lenni. Felmászom Anyára, annak is a legtetejére, nem vicc, három paplannal szigeteli el magát a külvilágtól és végigmegyek rajta, amúgy hosszában. Anya mindeközben alvásból ébredezik, de meglátásom szerint a teljes éberség állapota akkor következik be, amikor sikoltozni kezd: "A hajamra léptél, szállj le, de azonnal!!!!" "István, vedd le már a gyereket rólam!!!" Fentebb megszólított személy, aki nem más mint Apa, úgy hahotázik, hogy nem látja merre van a háló (ami betegszoba is egyben). Így aztán Anya egyedül kénytelen megvívni velem, de nincs nehéz dolga, négykézlábra vetem magam, majd a hajába kapaszkodva leereszkedem az ágyról. Ami a kezemben marad, diadalmasan viszem és mutatom Apának. Útközben megbotlom egy ottfelejtett játékomban, talpon maradok, de azért szemrehányóan közlöm Anyával: "Fáj!!!" És azzal a boldog tudattal távozom, hogy nagyot segítettem: Anya rájött, hogy van rosszabb is, mint a láz meg a torokfájás ha rövid időre is, de elfeledkezett a bajáról.

ÁRON

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr92945265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.02.15. 22:43:10

Jobbulást, hagyd egy kicsit pihenni az íródeákot:)

Kryszti 2009.02.16. 07:40:19

Mielőbbi gyógyulást kívánok! :)

thinuviel 2009.02.16. 08:44:48

Jobbulást Bea! A mosogatógép az nekem nagy vágyam.... mikor egy nap négyszer... á nem is mondom, hisz ismered!
A gyermeked igazán nagy segítség, de persze a párod is! Gyógyulj, pihenj, amíg hagynak, bár gondolom hét közben, mikor apa dolgozik nem olyan könnyű ez.

Kismaruszja 2009.02.16. 09:25:25

Igazán férfias cselekedet így körülgondoskodni egy beteg hölgyet Áronkám! Szerintem a a mosogatógép minden anyuka titkolt vágya :)
Jobbulást Beám!
Botianyu

gneke 2009.02.16. 13:37:32

Gyógyulj meg mihamarabb!
Én is az elmúlt hetekben tapasztaltam, hogy van különbség férfi beteg és női beteg közt. Látom, máshol is így működik ez.
Mosogatógép nagy segítség. Én 2 gyereknél értem el, hogy legyen, remélem neked hamarabb sikerül;)

Ingrid 2009.02.16. 14:18:59

Gyógyulj meg Zsibikém! Apának kitartást, és elismerésem a "nagy felfedezés"ért. Nálunk is akkor került elő a mosogatógép és a miért nem járunk tiszítóba?- kérdés, amikor lebetegedtem :)
Heléna további gyógypuszikat postáz elsőbbségivel! :)

BPanka 2009.02.16. 18:51:35

Ó, jobbulást!!!
Én nagyon szeretnék egy mosogatógépet, de Laci nem szeretné egyelőre. Ha a lebetegedés a tuti megoldás erre a kérdésre, akkor azt hiszem nem olyan sürgős... :-)

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.02.16. 23:02:01

Bea! Jobbulást! Én is megfáztam, de úgy néz ki csak a reggeleket viselem nehezebben. anita

masika 2009.02.17. 12:57:08

Bea! Jobbulást neked! Abban van némi igazság, hogy a hajhúzás figyelem elterelésként tökéletesen működik! (Én bozalmasan utálom, ha húzzák a hajam). A mosogatógép effektus pedig nagyon is ismerős, nálunk is többször tett már célzást rá Apa, persze csak akkor, amikor neki is be kellett állni a mosogató mögé:-)

Zsibrák 2009.02.17. 22:14:22

Köszönjük mindenkinek a gyógykívánságokat, működtek!
Lehet, hogy örömet szerzek ÁronApunak és elmegyek vele mosogatógép nézőbe?

MarcsiTobie 2009.02.19. 15:20:31

Drága Zsibim, emlékszel, nemrégiben referáltam neked a mosogatógépről...
Menj csak Istivel szépen, meglátod, nem fogod megbánni. Áron pedig majd nagy élvezettel fog bele pakolgatni, ámbár lehet, hogy nem csak edényeket.... :o))
Ugye jobban vagy már?
Mennek a gyógypuszik!!!
MarcsiTobieCsongi
süti beállítások módosítása