Áronbaba 2009.02.03. 19:22

Teleltünk

Elárulom nektek Barátnőim és Pajtikáim, hogy az elmúlt héten azért nem lehettem veletek, mert jobbára a felhők között töltöttem a napokat, néha pedig a felhők fölé emelkedtem. És szokás szerint nem egyedül cselekedtem mindezt, hanem társaim voltak Heléna és Gellért cimbim személyében, akikkel minden vakáció élményszámba megy. Az ürügy melynek okán megejtettük fagyos kirándulásunkat két rendkívül energiadús sportember, névszerint GellértApu és EnyémApu szokásos évi síelőskifárasztása volt, akikről nagyon hamar kiderült, hogy eséllyel pályázhatnának a "Dolomitok ördögei" elnevezésű sport-címre, már ha lenne ilyen. A galerihez a fent említett személyeken kívül lelkes mazsorettkoszorú is tartozott, jelentősen megnövelve csapatunk esztétikai értékét, a hangskáláról már nem is beszélnék.

Azért mielőtt valaki azt vetné a szememre, hogy rózsaszínre festem az Alpokat elragadtatott beszámolómmal, mindenki sietek megnyugtatni: garázdálkodtam is, minden áldott nap! Persze nem akartam én. Mert hát tehetek én róla, hogy a plafonról lelógó karácsonyfa úgy a kezemhez ragadt már második nap délután, hogy inkább a plafontól vált meg és abból a néhány  porcelán csengettyűből meg angyalkából lett sok-sok? Meg hát az én hibám, hogy olyan pocséknak találtam az olasz konyhát, hogy kerek egy héten át finnyás izlelőbimbóim szinte semmit nem engedtek át a cenzúrán tejen és kekszen kívül?

No, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mitől is volt olyan nagy élmény ez a pár nap Campitello di Fassan, erről még képeim is vannak:

 

 

...mert ilyen kék ott az ég...

 

 

 

 

 

 

 

... és ilyen közel voltunk a felhőkhöz...

 

 

 

 

 

... mert láthattuk, hogy a felhők fölött tényleg süt a nap....

 

 

 

 

 

 

 

 

... mert színvonalas volt a társaság...

 

 

 

 

 

 

 

... mert Heléna volt a partnerem, amikor az asztalon táncoltam...

 

 

 

 

 

 

 

... mert Gellérttel kipróbálhattunk és megárgyaltunk egy remek olasz autómodellt...

 

 

 

 

 

... mert hóban és humorban nem volt hiány...

 

 

 

 

 

 

... mert ez a hölgykoszorú leste kívánságainkat...

 

 

 

És volt még vagy ezer jó dolog, de a maiba ennyi fért bele.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr10920860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2009.02.03. 20:57:30

Na, jó a következőből most már ki ne merjetek minket hagyni, mert balhé lesz.

Ingrid 2009.02.03. 21:16:52

Jó csapat verbuválódott össze, Heléna hiányolja két lovagját, anyuka a hölgykoszorú másik két tagját, a reggeliket, vacsorákat, beszélgetéseket, és a csúcsra jutásokat :)
De kárpótolnak a képek... Jó visszanézni, kedvencem az asztalon táncolós :)

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.02.03. 23:11:48

Hűűű Pajtikám!Hogy én milyen irigy vagyok!Hát még Mami!Ha tudom előre,hogy ilyen szupi helyre készültök kikölcsönöztem volna Neked a síléceimet.Itt annyira semmi hó sincsen,hogy még kipróbálni sem volt alkalmam:(

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.02.04. 07:22:19

Áronkám,ez igen,ilyen helyre eltűnni,én sem érnék rá holmi blogot írogatni...látom a társaság nagyon jó volt,gondolom nem siettél haza,jövő ilyenkorig elteleltél volna...

thinuviel 2009.02.04. 08:36:59

Azta hutya mindenit! Én ilyen jó dolgokból mindíg kimaradok! Pedig milyen gyönyörű ez a sok-sok fehér puha takaró!!!!! Azért örülök, hogy jó társasággal osztottad meg ezt a csodát!

Kryszti 2009.02.04. 09:26:07

Szeretem ezeket a képes beszámolókat, ez is nagyon-nagyon szép lett. :)
Síelni én is imádok. Gondolom jövőre már Áron is sítalpat húz, hiszen 3-4 éves korban már érdemes elkezdeni tanulni síelni. Olyan bájos, mikor a sípályákon az apróságok kobakjukon a bukósisakkal száguldanak, mint valami kis hegyi manók. :)

BPanka 2009.02.05. 09:56:59

Fantasztikusan szép helyen jártatok!!! Ahogy azt már Helénáéknál is írtam: ezeket a képeket látva alig bírom kivárni, hogy egy évvel előrébb legyünk, jövőre ugyanis már minket sem tarthat vissza semmi és senki, nekivágunk a csúcsoknak a lányokkal! Addig is a ti képeiteket nézegetve vágyakozunk...

evon · http://kisvince.blogspot.com 2009.02.05. 11:47:28

Nagyszerű képek, örülünk, hogy csuda jól éreztétek magatokat! :D

Zsibrák 2009.02.05. 11:53:27

Kriszta, megbeszéltük!
Ingridem, ti is hiányoztok, Áron sorba emleget mindenkit!
Panka, jövőre beszállhattok ti is a csapatba, ha kedvetek tartja!
Kryszti, jövőre Áron még csak 2 és fél éves lesz, lehet, hogy még nem fog sízni, de amúgy már lecsúszott többször az apukája ölében :)
Mindenki másnak: köszönjük, hogy velünk örültök :)

masika 2009.02.05. 12:21:00

Drága barátom! Igaz, hogy ami kis családunkban senkinek nem akaródzik sítalpat húzni a lábára, de a havas hegyeket mi is imádjuk, a jó társaságot pláne, szóval a következő ilyen eseményre bizony mi is szívesen foglalnánk magunknak egy helyet! (bocsánat három helyet).
És ismét meg kell jegyeznem, hogy nagyon jóképű vagy:-) Puszi!

Kryszti 2009.02.05. 16:16:22

Bocsi. Valami miatt úgy emlékeztem, hogy Áron áprilisi baba. Ezért gondoltam, hogy két hónap híján 3 éves lesz a jövő évi telelésetek alkalmával. :)

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.02.14. 23:05:40

Üdv. újra itthon. Fantasztikus lehetett nektek, csodálatos helyen voltatok. Anita
süti beállítások módosítása