Áronbaba 2008.11.03. 15:23

Barkácshétvége

Az izgalmak már péntek éjjel elkezdődtek. Eleinte csak diszkrét zajok hallatszottak, inkább csak reccsintések, de hajnal körül bekeményített és hangos recsegés-ropogás közepette leugrott a menyezetről. A függönytartóról van szó. És vitte magával a menyezet egy részét. Reggel, amikor megláttam ezt az izgalmas fejleményt, örömem határtalan vol. Tudam, hogy szüleim azért találták ki ezt a klassz játékot, hogy végre barkácsolóst játsszunk Apa szerszámaival. Csak azt nem értettem, hogy miért kellett engem eltávolítani a közelből amikor a lyukbetömés-csiszolás-festés-mázolás művelet következett, mert speciel nálam jobban senki nem tud festéket elkenni a családban. Na, mindegy, valahogy megvígasztalódtam amikor megtudtam, hogy megyünk a barkácsáruházba új függönytartóért. Tyű, hogy ott mennyi kütyü-mütyü-tyütyü van a polcokon és mind arra vár, hogy lerámoljam, átrendezzem az árcímkéket, satöbbi! Az új függöny karnistól meg egyenesen el voltam ragadtatva, mert biztosan tudtam, hogy ilyen hosszú és vastag botja senkinek nincs a játszótéren. Ám, mielőtt megmutathattam volna a baráti körömnek, Apa fel is szerelte. Persze nem egyedül, én buzgó odaadással segédkeztem a műveletben, rendelésre vittem a csavarhúzót, csavarokat, amire pedig neki nem volt szüksége, azzal megszereltem a saját autóimat, a széket, a tükröt, Anya zoknisfiókját, mindent.

Ó, és hős is voltam a hétvégén. Találtunk egy háromévesforma kislányt bezárva az autójukba és én ütögettem neki az ablakot, hogy ne sírjon. Azán jött egy néni és mondta, hogy már két órája figyeli az ablakból, erre gyorsan hívtuk a rendőrbácsikat, akik kiszabadították. Felbukkant az apukája is, szemmel láthatóan neheztelt amiért beavakoztunk, én pedig a mutatóujjammal hadonászva mondtam, hogy "Nunununu". Anya diszkréten a hóna alá kapott és elpucoltunk onnan.

Áron

5 komment

Címkék: otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr34746995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.11.03. 17:40:51

Irigyellek ezért a barkácsos sztoriért! És micsoda hős vagy tényleg, aki kiszabadítja a bajba jutott hölgyeket! Barátom, igazi gentlemanus vagy.
üdv: Boti

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.11.03. 20:48:42

Hűűűű, tényleg igazi hős voltál! Bár engem nem fognak az autóba bezárni, de azért ugye megmentessze ha kell, engem is!
A függönytartó-projekt az komoly meló, férfimunka volt! Grat!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.04. 09:56:12

Kis kópé és megmentő hős lovag egyben :)
Azért ez a karnisos-dolog izgalams lehetett.... úgy értem amikor leesett.
Meg kell dícsérnep Apukádat is, a gyors hibaelhárításért

masika 2008.11.05. 13:30:18

Hát nem csalódtunk benned Áron, ismét megmutattad, hogy igazi lovag és mester ember is vagy!
Azért azt az apukát, jól popóba kéne billenteni!

Pankababa 2008.11.06. 19:58:28

Hűha, nem semmi ez a függönytartós történet. Bár mi még csak a felszerelésnél tartunk, várok már én is valami izgalmat:-)
Hihetetlen, hogy milyen apukák vannak a világon, de te nagyon ügyes voltál, hogy próbáltad vígasztalni a kislányt!
süti beállítások módosítása