Tartalmas és élménydús eddigi életem során meg kellett állapitanom, hogy a megfelelő megjelenés és a kedvező fellépés biztos tudata jótékonyan hat az ember közérzetére. Ennek érdekében napjában többször a tükör elé somfordálok és leelenőrzöm, hogy nem borzolódott-e össze a szemöldököm, vagy nincs-e egy apró szösz az ábázatomon, amit lepiszkálhatnék onnan. Persze, ezt nem úgy kell érteni, hogy állandóan úgy néznék ki mintha skatulyából húztak volna ki! Öt perc játszóterezés után például senki el nem hinné, hogy én valaha is közelébe mentem viznek-szappannak. Nem, az én titkom az apró részletekben rejlik. Időnként egy jó kis arcpakolás a szülői fogkrémes tubusból, körkörös mozdulatokkal bemasszirozva, ahogy Anyától lestem el, aztán sokáig csendben matatás, mert ha ezeknek itthon feltűnik ápoltságom, akkor rögtön le akarják rólam vakarni. Azonban ha elég ügyesen palástolom, úgy rámszárad, hogy két napig mentolos illat vesz körül. Másik titkom az állandó friss érzetet biztositó nedves törlőkendős áttörlés a fejem búbjától a cipőm talpáig. Módszeresn haladok fentről lefelé, egyetlen porcikám sem marad ki, már egyetlen áttörléstől is csillogok mint a kristálycsillár. De én nem állok meg egynél, rendszerint, ha végeztem a cipőm fényesre suvickolásával, kezdem az egész folyamatot előlről. Utána már nem csillogok annyira.

Az esti fürdőzés szent és sérthetetlen szertartás, amely során manikűr és pedikűr szolgáltatásban és stresszoldó aromaterápiában van részem. Ilyenkor történik mind a hat fogam ápolása valamint frizurám karbantartása is.

Na, mindezzel csak azt akarom mondani, hogy a szociális kapcsolatok fenntartásához nem kell szamártejben fürödni, de a viz-szappan kombináció szükséges.

Jó pancsolást mindenkinek.

ÁRON

 

7 komment

Címkék: fürdés

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr73644837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panka 2008.09.04. 21:12:07

Áronkám, és a popsikenőcsös arcápolást próbáltad-e már? Én mondom neked, az az igazi tuti, csak szintén szép csendben kell csinálni, mert a szülők erre is irigyek, és rögtön le akarják mosni... Nem is értem... A blogomon már olvashattál is egy képes leírást erről a kozmetikai kezelésről. Én is mindenképp kipróbálom a te módszereidet!!!
Borika

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.09.05. 07:37:38

A nedveskendővel igazán jól lehet hajat mosni, sőt finom is!!!! És nem elhanyagolható a frissen áztatott "pufulec" arcfeszesítő hatása sem.

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.05. 10:28:16

Áron a legjobban Anya testápolójától lehet illatozni, ezt nem próbáltad még? A padló pedig úgy fénylik tőle, hogy csak na!
Azért a Te kozmetikai ötleteid is elég jók, majd kipróbálom Én is!
Pusssssz! Lili

Gellért 2008.09.05. 13:57:54

Aham, szóval ez a titka, hogy annyira csillivillogsz minden képen!:)

Renáta · http://renatababa.blogspot.com 2008.09.05. 23:25:35

Hát tanácsot én is adhatnék,de hiába,mert Anyáink nem örülnek a hagyományos tisztálkodási eszközök elhanyagolásának.
Játék után én is várom a kádban való sikálást...

klari 2008.09.06. 13:46:13

orulok, hogy visszaertel hosszas nyaralasodbol, es sajnalattal haloom, hogty kozben korhazat is latogattal. Mindenesetre varom mar, hogy lassalak, kis baratocskam. Addig is jo szepitkezest, de ne feledd a holgyeket nem kell tulhaladnod a szepitkezesben, mert meg irigyek lesznek. :)
Klari :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.06. 21:20:50

Kicsi "Fiam"!

Ismét bebizonyítottad kreatív oldalad, ráadásul egy olyan témakörben, amiről azt hinnénk távol áll a férfilélektől... :)

süti beállítások módosítása