... azzal, ha elárulom, hogy rákaptam a zöldségekre. Bár igazán nem értem miért nevezik őket így, hisz a legtöbbjük egyáltalán nem zöld.
Itt van mindjárt a paradicsom. Nagyfiús reggelik elmaradhatatlan tartozéka. Még soha, de soha nem kaptam zöld parit, csakis pirosat. Jár hozzá sajtszelet, vajaskenyér, néha babavirsli (a gyenge pontom).
Aztán az ebédes zöldségek: sárgarépa, petrezselyemgyökér, krumpli, karfiol és a nagy kedvenc, a legzöldebb zöldség, a zsenge zöldborsó. Utóbbi azért nagy favorit, mert Anya kirakja a tárcámra a zöldborsó szemek egy részét, én pedig sorra kipukkasztom őket, hogy csak úgy spriccolnak!!! Van már egy csomó zöldpöttyös pólónk! Borsópukkaszás nélkül nincs evészet, ebben szigorú és következetes vagyok. Még az olyan középkori kínzó módszereknek is ellenállok, hogy éheztetés.
Az olyanok, hogy brokkoli, retek, uborka, nem érhetnek még az ízlelő bimbóim közelébe se!

Szóval ebből merítem a rohangáláshoz szükséges erőt mostanában. És persze a napi egy adag húsból. Mert az szükséges a férfinépnek.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr96501641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panka 2008.06.04. 22:18:35

A hús, az nagyon férfias eledel. Szóval nincs mit csodálkozni, hogy szereted, mert ahogy látom, most, hogy már elmúltál egy éves, komoly lépéseket teszel a nagyfiússág felé: nagyfiús frizura, nagyfiús étrend, de még az új vonalzód is igazi menő fiús darab!
Holnap megmutatom a fényképet az új séródról Borikának, biztos tetszeni fog neki, csak most már alszik.(Remélem Te is!)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.04. 23:12:22

Nem győzök betelni az új frizuráddal kicsi Áron... Kimondottan jót tett az imidzsváltás, így nyár elején!
Táplálkozásügyileg majd összeeresztelek Helénával és jól kiokosítod, mert ő bizony semmit nem hajlandó elfogyasztani, ami nem tápszer... Talán Te tudnál hatni rá, hiszen annyira egy húron pendültök...

Zsuzska keresztmami 2008.06.05. 09:28:40

A hús a legfinomabb étel, a brokkolitól én sírni szoktam.Szimpatikus ez a babavirsli,mi nem ismerjük.

Gellért 2008.06.05. 09:30:30

Bocsánat, Gellért voltam, Anyukám csak titkárkodott és elírta a nevet...De szerintem ő is tudna sírni a brokkolitól.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.06.05. 10:51:07

Látom neked is megvan a magad mániája evésügyileg :) Majd én is kipróbálom ezt a borsópukkasztást :)
És kevés husival is lehet pörögni, végy példát rólam. Én heti 2-3 nap eszem husit és tudnék még adni másnak is némi plusz energiát.
üdv: Boti

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.06. 09:20:08

Na szégyenszemre és lánylétemre Én kilógok a csapatból, mindenevő vagyok. Mégsem a spenót nevű zöld trutymót utálom.
A husi pedig tényleg férfias eledel, egyél amennyi beléd fér.
süti beállítások módosítása