Csütörtök reggel gyanút fogtam. Mondjuk nem attól, hogy ébredés után rögtön bebocsátást nyertem a nagyágyba a szüleim mellé, ez minden áldott reggel igy történik. Hanem mert a szüleim rázenditettek valami dalra, amiből kiderült, hogy szülinapom van és, hogy az milyen jó nekem. Szóval vártam, hogy mikor lesz már olyan jó. És lett.

Átjött köszönteni Júlia...
















...és Sergiu is beugrott némi meglepetéssel...




















... de a legnagyobb jó mégiscsak az volt a szülinapban, hogy Apa korán hazajött a dolgozóból és kaptam ajándékba sok együtt töltött időt, játszást, dögönyözést. És bónuszként némi játékot is...













































....és úgy értettem, hogy ez még mind semmi, a java csak ezután jön...
Hmm...


Áron

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr55489327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.05.26. 23:57:14

Kíváncsian várjuk a folytatást! :)

RKriszta 2008.05.27. 06:40:58

Jaj, én is izgatott lettem. Boldog születésnapot kicsi Áron, remélem sok ilyen csodás szülinapod lesz még..Hogy volt tovább??

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.05.27. 09:06:22

Áron drága, még egyszer Nagyon Boldog Szülinapot Kívánunk neked! És ne csigázz tovább minket!

Csenge · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.05.27. 09:33:53

f nmkj jnuhkljuyuff njcS_:@˛;&#iöa-.;

Anya fordítása: Rendesek voltak a pajtásaid, hogy benéztek, és apától is jófej dolog volt, hogy hamar hazajött!

Várjuk a további beszámolókat!
pusszancsok
Csenge és CsengeAnya

Renátababa · http://www.renatababa.blogspot.com 2008.05.27. 11:58:50

Szia Áronka!
Szupi lehetett a szülinapod!És milyen csuda jó ajándékokat kaptál!Alig várom,hogy én is 1 éves legyek.Pusz!
süti beállítások módosítása