Vasárnap végre olyan jó időnk támadt, hogy meglátogattuk az állatkertet. Jó hangulatú párbeszédet folytattam egy pipivel, a strucc is elég szimpatikus volt, igyekeztem csak szép dolgokról mesélni neki, nehogy megijedjen, mert homok, az biza nem volt valami sok. A legeselegtutibb azért mgéiscsak a láma volt, pillanatok alatt megtanultam, hogy kell lámául beszélni, és tökéletes akcentusomon mindenki szerfelett elcsodálkozott. Amit nagyon bánok, hogy nem tudtunk összebújni egy közös fotóra, ugyanis tudomásom szerint a láma köp, így nem kockáztathattam...
Még jó néhány állatot megnéztünk, játszótereztünk egyet és vonakodva hagytuk el az állatkertet.
És akkor a képek:




Látod, édesem, ott a pipi, csak arra kérlek, hogy ne mutogass ujjal, mert azt nem illik...




















Ha majd nagyobb leszel, kapsz egy házikedvencet. Madár is lehet...

















Értelmes és kellemes csevegőpartner...














A szarvastehén nagyon barátságos volt, a tenyerünkből evett volna, ha lett volna mivel megkínáljuk. De csak banánhéjunk volt, azt meg nem szereti. Meg tudom érteni...











Gondoltátok volna, hogy az a hosszú cső a hattyú nyaka?


















A kismajom szereti a banánt...









Az állatkerti séták verőfényes napsütés idején a legélvezhetőbbek. Ezért mindenkinek meleg(b)en ajánlom.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr15424597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.04.14. 09:50:21

Igazán szép és mozgalmas hétvégéd volt. Az állatkert mindig izgalmas és jó program! Mis is gyakran látogatjuk, csak Heléna még nem élvezi. De te már olyan talpraesetten kezelsz minden helyzetet... :)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.04.14. 11:24:48

Áron drága, igazán szuper dolgod van....csodás képek, szuper progi lehetett.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.04.14. 11:39:37

Az a láma, az nagyon értelmes csevegőpartnernek néz ki! Tényleg szuper program lehetett. Majd én is megkérem az ősöket vigyenek el az állatkertbe!
Buksi-simi
Csenge

Panka 2008.04.14. 18:48:04

Áronkám, ez aztán remek program! Megértelek, a láma szerintem is nagyon jópofa állat. Hát még ha a nyelvét is beszéled... Ez igazán nagy műveltségről tanúskodik! :-)

masika 2008.04.15. 13:35:30

Szuper hétvégéd volt, az állatkert tényleg nagyon jó program! Én is mennék, de nem visznek, mondván még kicsi vagyok hozzá. Na sebaj, Én is leszek egyszer kétlábon járó 11 hónapos!:-)

Liicsek

Gellért 2008.04.15. 22:31:54

Milyen jó ötlet: állatkert!Mi csak a botanikus kertig jutottunk el, de én még attól is el voltam ragadtatva.
Sajnálom, hogy elmaradt a közös láma-fotó, talán majd következőkor.
süti beállítások módosítása