Áronbaba 2008.02.29. 08:59

Pillanatok...

Itt egy pár dolog, ami mostanában esett meg velem, de a beszámolókból kimaradt...
Fényképekkel illusztrálom.

 

 

 

 

Ezt a szuper tütüt még Ausztriában lovagoltam meg. Sajnos az üzletben kellett hagynunk, mert annyi volt a csomagunk, hogy egy hangyát se tudtunk volna még bepréselni. Kár, mert borzasztó üzemanyagtakarékos verda. És hát nem áll rosszul nekem...

 

 

 

                                                                                                         

 

 

Hétvégén nagycsaládi összeröffenésnek voltam boldog résztvevője. A mellékelt fotográfián épp Mamával és Tatával romantikázunk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsi Lilla rendelésére álljon itt egy szekeres kép. Anya úgy sejti, hogy már nem sokáig használjuk ezt a járgányt, ugyanis, ha nem vagyok megkötve benne, akkor kimászok, ha megkötnek, akkor olyan ribilliót csapok, hogy nem mehetünk emberjárta környékre...

 

 

 

 

 

 

 

Van nekem egy csikos gatyám...

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        
 



Két bácsi nagyon szeretett volna engem magazinokba fényképezni. Anya nagyon nem szerette volna...

 

 

 

 

 

 

 

Ha az "ekkora", ''akkora", "mekkora" szavakat hallom, kontextustól függetlenül, már lendül is a karom és mutatom, hogy mekkora vagyok...

 

 

 

 

És amihez hangoskép kellene:
- tökéletes "hapcit" produkálok, alig várom, hogy valaki tüsszentsen, mert eggyüttérzés gyanánt én is viharos tüsszentésbe kezdek...
- ha egy pillanatra kikerülök a figyelem középpontjából, affektálós köhögésbe, krákogásba kezdek, miközben meredeten bámulom azt, aki szerintem most pont velem kellene, hogy foglalkozzon...
- ha Anya kikerül a látóteremből, pár perc múlva hiányérzetem támad és hangosan szólitom: Ana! Ana!

Amihez pedig jól jönne a mozgókép:
- lelkesen integetem a pá-pát, aztán reklamálok, hogy hová tünt az illető
- ha egy ujj áll rendelkezésemre, peckesen lépkedek, mint egy kiskakas...
- ha két ujjat sikerül megkaparintanom, úgy szaladok, mint a sicc... Ujjakban nem lenne hiány, de a derekak...

Szóval, időnként más is ragad rám, nem csak kosz...

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr99359059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.02.29. 13:21:52

Annyira nagyfiú vagy Áron, bámulat :) Az utolsó képen már bőven 1 év fölé saccolnálak :) És a szemed...gyönyörűűűűűű!!!

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.02.29. 15:18:46

Hát nem csodálom, hogy magazin címlapjára szerettek volna! :) Én is szeretnélek... :) :) Pussz!

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.02.29. 15:37:58

Hát, Áron koma, te tényleg már akkora-mekkora nagy vagy! Én csak tátom a számat, úgy bámullak! Ez a köhögős trükk ez nagyon tuti, csak egy idő után rájönnek, hogy csak színház....
Viszont szerintem ANA határozottan ellágyul, mikor szólítod. Én még nem tiltakozom a megkötések miatt a szekérben. Kellene????

cucka 2008.02.29. 17:34:48

Áronkám, most látom ám, hogy mennyit változtál ismét! :) Nőttél és olyan kisfiússá vált az arcod is! (már nem is merlek babának hívni...:DDD) Nagyon snájdig fiatalembernek teccik lenni! ;)

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.02.29. 18:45:50

Nem csodálom, hogy egy ilyen jóképű krapekot fotózni akartak! Bár nekem a kócos frizkód jobban tetszett. És hát a járgány! Puhítsd még ANÁ-t, hátha megveszi neked :)
üdv: Boti

Grétike · http://www.pajangreta.blogspot.com 2008.02.29. 21:28:04

De jó képek:) Nagyon ügyes vagy:)
Puszik......

Panka 2008.02.29. 22:00:34

Áron kedves, Borika azt üzeni, hogy amint megtanul ülni, szeretne egy ilyen csinos fiú mögé pattani egy olyan tuti kis járgányra! Azért az még jópár hét múlva lesz, úgyhogy nyugtasd meg anyáékat, hogy ráérnek akkor megvenni neked a verdát! ;-)

masika 2008.03.01. 09:34:18

Áron Te két hét alatt mekkorát nőttél! Az a csíkos gatya, nagyon jól áll neked. Én is romantikáznék veled ha egyszer a kezem közé kaphatná a pofidat.:-)

Lili

Veronika · http://www.vellovicsveronika.blogspot.com 2008.03.01. 13:56:29

Tényleg nem állt rosszul!
Szerintem írj a Nyuszinak! ;)

Ildi 2008.03.01. 17:45:07

Én eddig csak olvastam mindenkinek a blogját. nagyon nagyfiú vagy ám Áron!!! ;)
Viszont Veronikát szomorúan látom, hogy már 1 hete nem tudom olvasni,mert zárolta a blogját. :( Veronika! Nem lehetne esetleg hogy tovább olvashassalak...?

Ildi

Ingrid 2008.03.01. 21:00:36

Kicsi Áron! Te olyan gyönyörű vagy mindegyik képen... nem is tudok kedvencet kiragadni. A tüsszentős szokásodat úgy megnézném :) Aranyos lehetsz...

Pusz!

TomiBeni Anyája 2008.03.01. 23:35:57

Drága Áron!
Nagyon ügyes kisfickó vagy,rengeteget fejlődtél mostanában!
Gratulálunk!
Pusza
süti beállítások módosítása