KICSI VAGYOK, SZÉKRE ÁLLOK,
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!


Köszönöm szépen a pajtiknak, a néniknek és a bácsiknak, hogy figyelemmel kísérik  életem kicsi és nagy eseményeit.
Legyen az új évük tele vidámsággal, melegséggel.
A pajtiknak kívánok rengeteg érdekfeszítő felfedeznivalót és sok finom bendőbevalót, hogy legyen energiájuk a felfedezéshez.
Ne feledjétek: répa, alma és sok szeretet!

Áron

5 komment

Címkék: ünnep

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr59280832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://www.csengebabaelete.blogspot.com 2008.01.01. 13:09:37

No igen! Szerintem is sok felfedeznivalót hoz ez az új év! Kívánom, hogy elkerüljenek az Iluskák és a Gyuszik, sok mosolymanó és nevetéstündér trjen be hozzád, álommanók is mehetnek néha!
Ja és szerintem a répa-alma mellé sütőtököt is hozzon sokat ez az új év!
Ciróka a buksidra!
Csenge

TomiBeniék 2008.01.01. 13:12:25

Erdő szélén ezüst fenyő, havas ággal büszkélkedő, őz és nyuszi körbe járja, tekintetük megcsodálja. Képzeld el, hogy ott állunk és BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNUNK!

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2008.01.01. 16:04:57

Nagyon Boldog Új Évet Kívánunk Nektek!

Lilibaba és Anyája

Balazska 2008.01.03. 16:20:52

Édes kis Áronka.
Nagyon boldog új évet kivánok Neked és a szüleidnek.
Az alma, répa, szeretet megy nekem, a többivel van gond. Szerintem nincs, de anyáék szerint igen. Nem eszek. Semmit, fuj.., csak a tej meg a kakaó csúszik nekem.
Te egyél sokat, hogy légy nagy, erőss,bátor gyerek.
süti beállítások módosítása