Nem bírom az egyhangúságot. Lássuk csak mivel igyekeztem színesíteni a szüleim (és a saját) életét az elmúlt pár napban:

1. Kiloccsantottam Apa szörpjét, majd elbűvölve követtem tekintetemmel a cseresznyepiros sugarat (mert hát milyen más színe legyen a cseresznyeszörpnek?), amint találkozik Anya makraméjával (amit ő a nagymamájától örökölt) meg a fehér szőnyeggel és még rengeteg egyéb dologgal is. Az egész család lázba jött az eseménytől, mindenki próbált részt venni valahogy a játékban, amit elindítottam (Apa padlót törölt, Anya szőnyeget dörzsölt, Nagyi a makramét mentette, ami szerencsére megúszta maradandó nyomok nélkül). Egész felvillanyozódtak.

2. Megkaparintottam Anya telefonját! Nagyon ravaszul csináltam, mert Anya azt gondolta, hogy csak jól megpuszilgattam a telefont, de gombot nyomni még nem tudok. Hát tévedett. Ugyanis megnyomtam valamit, amivel teljesen levettem a hangerőt. Ezért aztán amikor Apa befordulva az utcánkba felhívta Anyát, azt hittük, hogy legalábbis az északi sarkról telefonál.

3. Mit gondoltok hány fokon jön ki a répafőzelék egy rugdalózóból? Elárulom: ha ügyesen csináljátok, még kilencven fokon sem. Kell az akcióhoz egy darab előke (vagy partedli, ahogy tetszik), alatta valami édes rugi, amit lehetőleg imádjon Anya és répafőzelék. Tátogj nagyokat, hogy Anya a szádra koncentráljon. Egy óvatlan pillanatban egyik kezeddel tenyerelj a tányérkába, a másikkal pedig erősen fogd meg a partedlit és elegáns mozdulattal hajítsd jó messzire. Miközben Anya a repülő előkét csodálja, te jó alaposan töröld tisztára a tenyeredet a fent említett imádott ruhadarabban. A játékot legalább kétszer ismételd meg a poén kedvéért. A poén nálunk csak nekem jött be, mondjuk.

4. Ráhajtottam Nagyi szemüvegére. Már többször a markomban volt, de nem engedték felpróbálni. Úgyhogy ezen még dolgoznom kell. Nincs sok időm, Nagyi csak hétfőig marad, aztán utazik haza és viszlát szemüveg.

Hát ezek az elmúlt hét termései, a teljesség igénye nélkül.
Kis cimboráimnak ajánlom kipróbálásra.

ÁRON

4 komment

Címkék: kópéság

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr50224700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.11.12. 12:01:21

Veled aztán nem unalom az élet! krbantartod a környezeted rendesen :)

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2007.11.12. 13:56:44

Áron!
Én a pontos útmutatód alapján megcsináltam a répafőzivel való összekenést és olyan jól sikerült, hogy még a zoknim is főzelékes lett! :) :) Anya hiába vitte áztatni a ruháimat, azoknak búcsút mondhatunk! :) :)

Áronbaba 2007.11.12. 14:30:37

Belevaló kiscsaj vagy, Lillus!
Ingrid, hátha egyszer téged is karban tarthatnálak egy hétvége erejéig. Vagy te engem...

Rossel Olivér · http://rosseloliver.blogspot.com/ 2007.11.14. 15:31:57

Ez a répafőzis buli jó mókának tűnik, bár az én anyukám olyan varázslatot tud a foltok ellen, hogy az én művemnek tuti nem marad majd nyoma. Bár ezt anyukádék tuti örömmel olvassák majd, de a pontos fortélyokról anyát kell kérdezni, mert abba mégnem avatott be:). No meg leendő férfiként azt hiszem ennek a témának nem kell túlságosan érdekelnie:)
süti beállítások módosítása