Hát tegnap a nagy sietségben elfelejtettem dicsekedni! Apáék hétvégén vettek nekem egy szép tágas fa járókát. Így most már nem fogok lepotyogni az ágyról, ha egy pillanatra elfordulnak és a nappaliban szemmel tarthatom őket, miközben matatnak. Már próbálkozom a rácsok leszerelésével, egyelőre sikertelenül. Bármilyen tippet szívesen fogadok.
Egyelőre egész jól kijövünk, a járóka meg én, így Anya sem kell a nappaliban hámozza a krumplit az ebédhez.

Száz szónak is egy a vége, van egy klassz kis kuckóm.

Ahogy a nénik a tévében mondják: mert megérdemlem.

ÁRON

4 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr22220012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.11.06. 15:34:11

Igazad van Kishaver: MEGÉRDEMLED.
Sok sok huncutkodást kivánok a járókádban.

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2007.11.06. 15:47:12

Szia Áron!
Nekem is van egy hasonló! Az elején még élveztem, aztán rájöttem, hogy így anya ki tud slisszanni a szobából anélkül, hogy utána másznék. :( De azért tényleg csudaklassz móka, lehet a rácsokba csimpaszkodni! :) Lillus

Gellért 2007.11.06. 21:27:14

Nagyon klassz!Szerintem többen is beleférnénk!
Pacsi!

Ingrid 2007.11.09. 12:50:59

Hűha! Ez aztán a birodalom :) Itt korlátok nélkül ugyan nem, de szabadjára engedheted a fantáziád ;)
süti beállítások módosítása