Anya új emberfajt fedezett fel a parkban!! Latin neve: parkusz szuperanyusz makszimusz. Külső tulajdonságai alapján sokféle lehet: szőke, barna, vörös, fekete, alacsony, magas, sovány, kövér, pont jó. Egy jellegzetes külső tulajdonság minden egyednél megtalálható: felső karnyúlványai babakocsiban folytatódnak. Belső tulajdonságai közül a legfontosabbak: mindent jobban tud, mindent tökéletesen csinál, mindenről határozott véleménye van. Jó pár ilyen példány kóborol szabadon a kis parkban, ahol levegőzni szoktunk, úgyhogy megfigyelhetők teljesen közelről is. Olvastunk ezekről a teremtményekről Anyával, amikor még abban a szűk kis garzonban laktam. Állítólag az ő babáik sokat és jól alszanak, sokat és jól esznek, mindig mosolyognak, soha nem sírnak és kétszer olyan gyorsan fejlődnek mint egy átlagos kisbaba, mondjuk mint én. Legalábbis szerintük.
De lássuk csak, hogy is azonosítottuk be őket:

Parkusz Szuperanyusz Maximusz 1: És végigalussza már az éjszakát a gyerek?
Anya: nem, átlag kétszer ébred fel enni.
P Sz M 1: Szegény fejed! Bezzeg az enyém! Este kilenckor beteszem a kiságyba a gyerekemet és reggel kilenckor kiveszem. (aztán P Sz M1 Apuka elpanaszolta az én apukámnak, hogy nem valami sokat alszanak)

P Sz M 2: Ne mondd, hogy fáj a hasa!! Még mindig?? Na, én azt se tudom mi az a hasfájás, az enyémeknek egynek se fájt! (aztán mondott Anyának egy-két tippet, cseppek, satöbbi, majd hozzáfűzte: saját tapasztalat)

P Sz M 3: Nahát, hogy tartja magát Áron a babakocsiban! De ez semmi, az én fiam..., stb.

És így tovább...

Eleinte csak hallgattuk Anyával nagy megszeppenve és elkeseredtünk, hogy milyen is vagyok: a leghasfájósabb, legkialvatlanabb, legsírósabb, stb kisbaba a környéken. Aztán összeraktuk a képkockákat és most már csak mosolygunk magunkban.
Most már tudjuk mindketten: nem kell minden mesét elhinni.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr7169152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.09.18. 18:39:05

Drága Kishaver.
Az én anyukám is egy Parkusz Szuperanyusz Maximusz, csak én 10 kor fekszem le és 6 kor ébredek, van amikor 7-kor.
De Te még picurka vagy, és mindenki nem lehet egyforma, nem sablonra születünk. Ezt senki nem gondolja a sok Parkusz Szuperanyusz Maximusz között? Te szuperül kommunikálsz, mond meg a véleményed nekik a dolgokról.

Ingrid 2007.09.20. 14:26:48

Hát jót nevettem ezen :) Úgy tűnik ilyenek mindenütt akadnak. Tudnánk ilyet és hasonlót mi is mesélni, de nem fárasztunk vele. Lényeg az, hogy Te tökéletes vagy, mert élő, igazi kisbaba vagy, nem egy idegbeteg anyuka kitalált fantáziagyereke ;)
süti beállítások módosítása