Áronbaba 2007.09.03. 17:23

PavARONi

Említettem már korábban, hogy tenornak készülök. E célból fejlesztgetem a hangom rendesen. Bár az előadás módján még van mit dolgozni, már kiválasztottam a felvételi vizsgadrabokat. Az egyikből egy kis részletet itt lehet meghallgatni. Egy parkos séta alkalmával produkáltam és  a természet gazdagsága és szépsége ihletett meg (kábé két fa van a parkban, amit a focizó gyerekek kapufának használnak). Sajnos Apáék csak későn kaptak észbe, hogy megörökítsék előadásomat, ezért csak a befejező áriát hallgathatjátok meg.
Folytatása következik.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr81134988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.09.04. 15:38:48

Szia Tenorka. Csak tudatni szeretném Veled, hogy Udvarhelyen vagyok, és kereslek, kereslek, kereslek.
Hol vagy? Gyere vissza.

Ingrid 2007.09.04. 20:13:31

Ez valami csodálatos élmény volt! Köszönöm, drága Áronkám!
süti beállítások módosítása