Mégpedig a szó szoros értelmében. Tegnap este a nagykádban fürödtem. Kissé meg voltam szeppenve, úgyhogy egy mukkot se szóltam. Ez felbátorította Anyáékat, akik mindenféle új dolgot akartak velem kipróbáltatni. Például, hassal lefelé mártottak a vízbe és húztak-toltak ide-oda. Aztán ugyanez háton is. Én meg tűrtem, mert szemmel láthatóan nagyon élvezték. Még csápoltam is néhányszor a lábaimmal, hadd örüljenek még jobban. Ettől aztán Anya teljesen transzba esett és negyvenszer megkérdezte Apát, hogy Ő is látta-e, hogy úszok.
Mindent összevetve jól elszórakozgattak a szülők. Azt hiszik, hogy én azért vagyok, hogy legyen akivel eljátszogassanak. Még nem tudják, hogy ők vannak azért, hogy nekem legyen akivel játszanom. Majd megtudják.

Mindenkinek izgalmas napot kívánok. Csak úgy, a játék kedvéért.

ÁRON

1 komment

Címkék: fürdés

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr77119942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.07.22. 09:03:28

Szia Unokateso.
Meglátod imádni fogod a kádban fürdést. Lehet nagyokat locsotolni,csapkodni, uszni, és ha alá merülsz a szüleid csak amugy kapkodnak uttánad. Ez jó játék, probáld ki.
Ugy várom már hogy ujra lássalak,anya szerint,Te már nagyobb leszel,és tudok majd Veled játszani. Ha akarod,leviszlek a patakhoz is locsizni,csak addig gyakorolj otthon sokat.
Millió puszi.
süti beállítások módosítása