Van az úgy, hogy a szülők álmodoznak egy dologról, amit aztán a gyereknek kell megvalósítani. Anya is álmodozott, mégpedig a fodrászról, de mivel objektív okok miatt nem tud elmenni (az objektív ok én vagyok, ugyanis nincs aki vigyázna rám, amíg Anya szépül), gondolta, hogy ha már neki nem lehet új frizurája, hát legyen nekem. Így történt, hogy egy kellemes kis összebújós pillanatban azon kaptam magam, hogy valami zúgó szerkezet reszket a fejemen. Teljesen megdöbbentem. Egy idő után persze felocsúdtam és ide-oda forgattam a fejemet tiltakozásom jeléül. Ennek aztán az lett az eredménye, hogy a fejem tetején és oldalt háromcentis haj tündökölt, a fejem hátsó részén meg az eredeti tíz centis hajam ékeskedett. De legalább a szülők feladták, ezt a csatát megnyertem. Elégedetten dőltem Apa vállára, hogy - mint aki jól végezte dolgát - szundítsak egy sort. A következő  sokk akkor ért, amikor be akartam vetni  a hajhuzogatós trükkömet (tudjátok, amikor a hajamba kapaszkodva ordítok, Anyáék pedig hámozzák ki az ujjaimat, miközben hevesen udvarolnak nekem) és nem volt amibe markoljak!! Azóta kinyomoztam, hogy Anya - az a kis sunyi - a hátam mögé lopakodott és miközben aludtam, a körömvágó ollóval megfosztott pompás tollaimtól (bocsánat, tincseimtől).
A végeredményt ti is láthatjátok.
Ha ezek után is megdícsér valaki, hogy milyen szép kislány vagyok, kupán vágom.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr81120008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázska 2007.07.20. 18:51:41

Szia Kishaver.
Végre irhatok. Tudod egy hétig a nagyszülöknél voltam Udvarhelyen, anyáék átalakitották a lakást,festettek, stb.,pedig ha itthon maradtam volna,segitettem volna apának, tudod nálunk apa a festömüvész.
Veled nagyon sok minden történt addig, volt mit olvassunk anyával, ö sem olvasta addig,mert a gép szét volt szedve.
Igen csak fitten tartod a szüleid, azért ne gurulj sokat az ágy alá,mert megütöd magad. Én csak tudom, én is koppantam már egy párszor le az ágyból.
Hogy Neked milyen jo a frizurád, most kb akkora a hajad mint nekem 1 év 4 hónaposan. Igazi kisfius. Biztosan melegitett a hosszu frizura.
Mondok egy trükköt. Ha már a te hajad levágták, apukádnak meg nem igazán van mit, igy az anyukádét néha el lehet kapni, és meghuzni, meglátod, akár egy opera énekes, ugy tud majd visibálni, az én anyukám imádta amikor huztam a haját.
Biztosan,mert néha jött hogy sirjon örömében.
A szavak miatt ne izgulj,én folyékonyan beszélek,de csak amit akarok,per pillanat a baba,mama,tata,vu-vu szavakkal örvendeztetem a szüleim,és burrogok reggeltöl estig. Azt szaporán.
Elvégre fiu vagyok, imádom az autokat.
Agusztusban viszek egy párat Neked is a Libánba. Ott nincs porszivó, igy autot kell vinni.
Na most márbefejezem,mert hosszura sikeredett.
A képek szuper jok, mindenre mondtam,hogy baba és visitottam örömömben.

Zsibrák 2007.07.20. 19:14:06

Drága barátom, köszönöm a hajhuzogatós tippet, ki is próbálom még ma este. Hátha Anya is imádni fogja. Ha mégsem, akkor majd húzom a te anyukád haját ugusztusban. Ha már úgyis odavan érte...

ÁRON

Ingrid 2007.07.22. 15:50:14

Nagyon szép lett a frizurád!
Ebben a melegben remélem rájöttél, hogy praktikusabb, mint a 10 centis "hajzuhatagod" :)
süti beállítások módosítása