Áronbaba 2008.09.12. 21:37

Semmi extra

Nálunk semmi újság. Apa megint elrepült, jött helyette Nagyi. Két csaj mellett az ember úriember módjára kell viselkedjen, tudjátok. Úgyhogy semmi garázdaságról nem tudok beszámolni. Ja, de mégis, ma nem aludtam nappal egy szikrát sem. Reggel fél kilenctől este fél nyolcig jöttem mentem. Vigyorogva. Semmi nyüszítés, semmi szemdörzsi. Király nap volt. Na, de holnaptól megint lesz segítségem Apa személyében és akkor csak kitalálok én valami kis izgalmat. A részletekkel visszatérek. Jó hétvégét mindenkinek!

ÁRON

6 komment

Címkék: árondolog

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr85660942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.09.13. 07:51:58

Neked is jó hétvégét! Ez a nemalvás ez jó buli lehet, de nekem még nem jött össze, bepakerolják a hátsómat a verdámba és 30 perc-másfél óra után már alszom is! De egyszer majd ha olyan nagy leszek mint te, én is ki fogom cselezni őket!

Panka 2008.09.13. 12:10:42

Jaaaa, akkor már tudom miért nem akar aludni Borika! Biztos összebeszéltetek! Csak - majd biztos elpanaszolja neked a macis telefonján - én nagyon szőrösszívű anyuka voltam ma, és hiába a másfél órá nyenyergés, csak lenyomtam végül aludni.
Sírt szegény, hogy nem akar. De tudod, mi anyukák már csak ilyenek vagunk, fixa ideánk, hogy ti akkor lesztek jókedvű, kipihent, vidám gyerkőcök, ha alszotok kicsit.
Na jó, a Nagyi érkezése azért van akkora esemény, amiért kicsit föl lehet rúgni a rendet. ;-)
Puszilunk: Borika, és szőrösszívű mamija

Ingrid 2008.09.13. 20:45:34

Nem majd nemsokara tortenik egy s mas ;)

Renáta · http://renatababa.blogspot.com 2008.09.15. 09:56:22

Ne aggódj,lesz ez még így se,ahogy mifelénk mondják!!
Anya,megadod a kódot nekünk ahhoz,hogy kimutassa,ki kommentelt utoljára??

Zsibrák 2008.09.15. 10:31:05

Sajnos nem értem a kérdést, kedves Eszter... Milyen kód?

Gellért 2008.09.15. 12:12:37

Ejnye-bejnye Áron cimbim, kell alukálni nappal is, garantált frissítő, jókedvkeltő, huncutságnövelő hatása van,hidd el.Pacsi!
süti beállítások módosítása