Zsibrák 2012.01.11. 16:22

Vacsoránál

Nagytata szerint több jel utal arra, hogy a gyerek majdan megfelelő jelölt lenne politikusi pályára. Először is, képes tíz percen át szónokolni, összefüggő mondatokban, anélkül, hogy BÁRMIT is mondana (idő lemérve!). Másodszor pedig, rafinált eszközökkel képes elérni, hogy a beszélgetés fonala az általa érdekesnek tartott témáktól ne kanyarogjon el.

Áron: - A párhuzamos vonalak a végtelenben sem találkoznak....blablabla...A végtelen szám az tulajdonképpen....blablabla
Én: - Ki mesélte ezt neked?
Áron: - Apa.
Én: - Ez nem vacsorához való téma. És nem négyéveshez való téma. Beszéljünk inkább másról.
Áron: - Jó. Apa azt is mondta, hogy ha a nénik sokat vacsoráznak, megnő a fenekük.
Én: - Mesélj még a végtelen számról...
Áron: - A párhuzamos....blablabla.... A végtelen....blablabla...

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr483537287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2012.01.13. 21:54:04

A nénik feneke a wcpapíros dörzsöléstől nő meg. Talán a melleiknek is használna :)

Zsibrák 2012.01.14. 11:03:48

Erre a fejezetre még jó pár évig nem fogok kitérni a gyerekkel. Gondolom ráér ezzel foglalkozni úgy harminc éves kora után.... Vagy, ha én már meghaltam...khm... :)))
süti beállítások módosítása