Zsibrák 2009.08.09. 20:34

Az utolsó

Kedves Barátnőink, Pajtikák,

ez az utolsó bejegyzés Áronbaba blogjába. Kinőtt a babakorból, lassan óvodás lesz, igazi kis gézengúz, aki gyakran sokkal eredetibb nézőpontból tekinti az eseményeket, mint ahogyan mi látjuk azokat. Megvan az önálló elképzelése mindenről, gondolatait, érzelmeit igyekszik tudatni velünk és a világtöbbi részével, folyamatosan kommentálja az eseményeket. Épp ezért úgy érzem nincs létjogosultsága már egy olyan naplónak, amit én írok, az Ő nevében.

Persze, az életünk pörgősebb mint valaha, nagy változások történtek velünk és továbbiak vannak készülőben. És ott vannak az eredetibbnél eredetibb áronizmusok is, amiken néha napokig mosolygunk, amelyek közül nem egy szállóigévé is vált a családunkban. Talán mégis rögzítem majd őket. Ha megtalálom a megfelelő keretet.

Sok derűs kalandot kívánunk minden blogbarátunknak, szeretettel:

az Ároncsalád

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr231298882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.08.09. 21:53:58

Drága kicsi Áron!
Nagyon fogtok hiányozni, de megértem a visszavonulást...

Zsibikém! Remélem a másikat azért folytatod, és oda bekerülnek az áronizmusok :)

Puszilunk Benneteket! Heléna különösen, csodaszép rokonlelkét ;)

Kismaruszja 2009.08.09. 22:01:35

Nagyon sajnálom, hogy lezárul ez a napló. Még emlékszem, amikor zugolvasóként nap, mint nap visszakattintottam ide a derűs történeteket olvasni. Esetleg ha az idődbe belefér, írhatnál saját naplót Áronról, magatokról, ahogy én tettem :) Mi nagyon örülnénk neki. Ha mégsem, természetesen továbbra is írok majd neked :D
Botianyu

gneke 2009.08.09. 23:15:50

Nagyon sajnálom, erre nem számítottam.:-( Szinte az elsők közt vagy, akinek a blogjára rátaláltam és zugolvasóként olvastam sokáig.
Valamilyen módon azért folytasd, kíváncsiak vagyunk a kis druszapajti fejlődésére, bemondásaira, egyszóval: ÁRONRA.
Nagyon örülök, hogy így virtuálisan megismerhettelek titeket, vidám kis családodat, kívánom, hogy továbbra is ilyen derűsen lássátok a világot!
off: másik blogodba is rég írtál.
gneke és családja

thinuviel 2009.08.10. 06:49:03

Rettentően fognak hiányozni a történeteitek! Remélem megtalálod a módját, hogy néha-néha mégiscsak tudasd velünk merre jártok, mi van veletek!
Sok-sok szép élményt, jó nyarat, már ami még hátra van belőle, és természetesen sok-sok boldog pillanatot a szép családotoknak!
Csilla és Csenge

Kryszti 2009.08.10. 08:51:04

Örülök, hogy olvashattalak Titeket. Szerettem ide benézni, Áronról szóló történetekkel, igazán eredeti gondolatokkal és sok vidámsággal találkozni.
További sok szép élményt kívánok Nektek! :)

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.08.10. 10:00:03

Úúúú de kár!Annyira fogtok hiányozni!Fantasztikus stílusod van!Imádom!Emlékszem,mikor Rátok találtam visszamenőleg elolvastam az egész naplót,és nagyokat kacagtam:).Remélem legalább a másik blogon olvashatunk Áron úrfiról!Nagyon sok boldogságot kívánok az életben!Örülök,hogy legalább így virtuálisan megismerhettelek!

cucka 2009.08.10. 15:16:21

Én is nagyon sajnálom, hogy abbahagyjátok a naplóírást. :(((
Azért jó lenne, bármilyen más formában, de továbbra is olvasni a gondolataidat, Bea, nagyon szerettelek olvasni. :)

Áron pajti: minden szép és jót Neked a továbbiakban is, nagyon fogsz hiányozni! :)

Timocska_ 2009.08.11. 08:51:20

Óóóóó, de kár!!! Nagyon fognak hiányozni az írásaid, igazán remek humorod van, mindig megmosolyogtattál, akárhányszor benéztem ide! Remélem csupa jó változások történnek az életetekben és ha majd egyszer "papírra" veted őket, ne felejts el meghívni a lelkes olvasóid táborába! :)
Puszilunk Benneteket! (és azért néha kukkantsatok be hozzánk is)

masika 2009.08.12. 13:41:25

Rettentően fogtok hiányozni, de megértem, hiszem pont hasonlón gondolkodtam Én is.
Azért remélem a másikat folytatod és ott olvashatunk rólatok még.

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.08.23. 15:52:48

Sajnálom,hogy nem irtok magatokról,de talán más blogban más formában még hallunk Rólatok!Addig is szép napokat kivánok nektek és minden jót!
Puszi Áronnak!

irkafirka 2009.08.29. 08:09:36

Sziasztok!

Köszönöm a sok vidám percet, amit (zug)olvasásaim közben okoztatok nekem. Remélem hallok még Áronról, és rólatok is!

"Moncsika" from wp.

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.09.25. 22:56:08

Én is sajnálom. Én is áttértem arra, hogy nem Apor nevében írok, hanem a gyermekeimről.

Ingrid 2009.11.03. 08:17:29

Látom Brunga tevékenykedik :)

Brunga · http://www.brunga.ro/ 2009.11.05. 19:36:53

Csak egy-két új fotó, egy kis kozmetika :)

masika 2009.12.25. 10:29:05

Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánunk nektek! Hiányoztok! Áronnak nagy-nagy puszit küldünk!

Ingrid 2009.12.31. 15:32:30

Hiányoztok.... BOLDOG ÚJ ÉVET!

masika 2009.12.31. 16:13:15

BUÉK az egész Áron Családnak!
süti beállítások módosítása