... hogy hogyan változott át Pumukli Julianus baráttá.

Úgy, hogy Anya ollója megcsókolt szombaton és így borzos káposztafejből jólfésült kislánnyá degradálódtam avanzsálódtam.

Én, az incidens előtt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én, az incidens után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÁRON

 

 

10 komment

Címkék: otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr331004545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2009.03.16. 13:05:58

Próbálom utolérni magam az elmúlt hét bejegyzéseinek elolvasását illetően. Áron, csak csodálkozom, hogy mennyi újdonságot tudsz szavak, alvás... terén produkálni. :)
És az Áron-fotók, nagyon szép vagy mindegyiken. Az utolsó fényképet tényleg sok kislány megirigyelheti, annyira bájos vagy.

masika 2009.03.16. 13:31:08

Pumikli frizurával hódító voltál barátom, Én a helyedben meggyőztem volna Anyát hogy ne vágja le, bár meg kell hagyni így is csoda helyes vagy!

Puszi az orcádra: Lili

Timocska_ 2009.03.17. 06:09:36

Nekünk így is, úgy is nagyon tetszel! :))

Ingrid 2009.03.17. 07:16:36

Gyönyörű vagy kicsike! Heléna mindkét fotóra azt mondja ÁOOOoon!!!! Úgyhogy amíg felismerhető az ábrázat, addig sikeres a beavatkozás ;)

evon · http://kisvince.blogspot.com 2009.03.17. 10:55:46

Mekkora hatalmas gyönyörű kék szemeid vannak, Áron! És a frizura se semmi ;)

thinuviel 2009.03.17. 16:41:08

Nagy örömmel olvasom beszélőkéd és éles eszed gyöngyszemeit! Így 12 napos net-megvonás után elmondhatom hiányoztál! Az új frizud csini, de a régi bevallom jobban tetszett!

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.03.18. 15:08:49

Nagyon dögös a séród pajtikám!Csak vigyázz,nehogy valami fiúka rádugorjon!Ajánlom az erősen pasis hacukák viselését!Az én Mamim gyáva,úgyhogy fodrászhoz visz:)Pacsi!

ovisvilág 2009.03.19. 19:01:21

Nekem mindkét frizura tetszett:)a kis pumuklis is
süti beállítások módosítása