... Anya számára természetesen tőlem származik, bár sajnálatos módon ő nem értékelte megfelelőképpen.

Déli alvásom körüli nézeteinket próbáltuk egyeztetni semmi sikerrel, ugyanis alvással kapcsolatos elveink oly tökéletes párhuzamban futnak egymás mellett, hogy azok soha találkozni nem fognak. Na mindegy, szóval én álltam nyerésre, egész pontosan három-null volt az állás mérkőzésünk második órájában, amikoris a hintában elszenderedni látszottam, szemeim leragadtak, fejem Jező popójának támaszkodott, Anyában pedig ismét halványan felderengett az életöröm, lelki szemei előtt megjelent egy szendvicsforma ebéd és egy bögre tejeskávé képe. Anya miközben sajgó karját tapogatta, épp azon morfondírozott, hogy amint megáll a hinta, átcsempész az ágyikómba Jezőstől, háromkutyástól, amikoris kristálytiszta és álmosságmentes tekintetemet ráemeltem és imigyen szóltam: Ana talpa ninc pötty!!! Anya szívéhez kapott, álmai pedig kártyavárként omlottak össze szemem láttára. Mivel éreztem, hogy közlésem magyarázatra szorul, sebtében kiegészítettem: Ánonbaba talpa van somó pötty!!! És hevesen lóbáltam szemei előtt a csúszásgátló pöttyökkel dúsan megáldott zoknimat. Eddigre néma beszélgetőtársam is összeszedte magát, így rászántam magam a következő lépésre: Anya putil a talp! Hát puszilta. A precízitás kedvéért a végén még hozzátettem: Ánonbaba nem puti Ana talp!!

Hogy utolsó nyilatkoztom váltotta-e ki vagy valami más nem tudom, de Anya udvariatlanul kiemelt a hintából és bepakolt a kiságyba. Most pedig ügyesen aludni fogsz, egyedül. Csak te és a pöttyök. Meg Rezső. Meg a kutyák. Szóval aludj. Ezt mondta és már ment is. Én pedig szót fogadtam. Ez volt tulajdonképpen a második meglepetésem Anyának.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr451000652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaruszja 2009.03.13. 20:41:11

Beám, ez ez tündéri kis történet :) Leszámítva a két órás kísérletet és a korgó pocakodat. És tényleg, ezek a gyerekek mindig tudnak meglepetést okozni.
(Boti 3. este alszik az kiságyában)
Marcsi

Ingrid 2009.03.14. 07:02:41

Még-még, Áron! Ilyen meglepetéseket Anyának!
Meglátod, fiatalodik vagy tíz évet ;)
süti beállítások módosítása