Áronbaba 2009.02.26. 10:28

Mitől függök?

Lehet, hogy titkárnőt fogok cserélni. Ez a régi ugyanis mintha kissé berozsdásodott volna mostanában. Egyre nehezebben tudom megmotiválni, hogy megszerkessze a blog beszámolóit, ráadásul zsarol is. Például tegnap kerek-perec közölte, hogy sokallja a túlórákat és ha nem lazítok a programon, nem lesz több bejegyzés.

No, de amiről mesélni szeretnék ma az az, hogy Janka és Borika kérésére szigorú önvizsgálatot tartottam aminap. A két csinos hölgy ugyanis aziránt érdeklődött, hogy mi az az öt dolog, ami függőséget váltott ki bennem. Én, hosszas kutatómunka után a következőket találtam:

1. a folyadékokkal én úgy vagyok, mint Gombóc Artúr a csokoládéval. Mindegy, hogy milyen formában találkozom vele, azonnal reakcióba lépünk: én meg a vi-vi. Az illatos folyadékot természetesen a felmosóvederből nyerem, ebben megmosok mindent, ami kezem ügyébe kerül. Arra is rájöttem már, hogy az élénk színű folyadékok, mint például a céklalé, a falra kenve érvényesülnek legjobban. Aztán itt van ez a jó kis olajnak nevezett folyadék, amit egy ötliteres flaskában tartunk és amit, ha alaposan meglovagolok, lebilincselő látványban lesz részem: az aranysárga folyadék lustán, de azért alaposan szétterül a könyhakövön és minden csillog-villog. Mondjuk az egész nap konyhakövet súroló Anya látványa már nem olyan lebilincselő, de még így is megéri, mert remek koripályát kapunk a fent leírt művelettel.

2. a bili nekem nagyon közeli barátom, bár kapcsolatunk ritkán gyümölcsöző. Elárulom, hogy amikor sikerül produktívvá tennem az interakciót, Anya matricával hálálja meg, ennek pedig én módfelett örülök. Egy kis bökkenő van csak, hogy egyetlen produktumra indul működésbe Anya hálaközpontja, mégpedig egy általam termelt folyadékra. Ezt leteszteltem pár napja, amikor ügyesen telecsepegtettem hársfateával a bilit, jött persze a hála, mindenki boldog volt, majd később, amikor kiderült, hogy senki nem segített lehúzni a nadrágom, nem vette le a pelenkám, nem adott rám tiszta pelust és nem húzta vissza a nadrágom, na akkor minden kiderült, a hálát pedig visszavonták.

3. rajongásom legfőbb tárgya, legerősebb függőségem megtestesítője: Apa.Reggelente úgy kell kisurrannia, mert ha észreveszem, hogy elmenni készül, már kúszom is fel a lábán és sorolom: Apa, nem el!! Apa, hova mész? Apa, nem dódoz!!!

Nagyon sok más tényező is fontos nekem ahhoz, hogy jól érezzem magam. A sok apró függőségtől lesz az életem olyan áronos. Gondolom...

ÁRON

 

6 komment

Címkék: árondolog

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr99949597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.02.27. 14:22:31

Eszedbe ne jusson lecserélni az íródeákot!Hol találsz még egyet,aki ilyen szellemesen,viccesen ír,és aki minden huncutságoddal együtt ennyire szeret?Az olajos koripályát asszem kipróbálom;-)
csocsesz

masika 2009.02.27. 17:01:54

Áron lassan újra találkoznunk kellene, hogy tapasztalatot cseréljünk! Ez az olajozós dolog nekem is nagyon bejön, főleg ha keverem egy kis ecettel. Anya ezt imádja a legjobban sikálni, mert ilyenkor még levegőt is alig kap, nem beszélve arról, hogy ide-oda csúszkál a művelet közben!
És ha vödörből nem is,de a kádból előszeretettel kóstolgatom a habfürdőtől gyöngyöző vizet!
Puszi: Lili

Pankababa 2009.02.28. 23:41:49

Sajnos ezek az apák egyfolytában "dódoznak". :-(
Nagyon szuper a fotótok!!

RKriszta 2009.03.01. 21:13:38

Pajti, ha találtál egy megbizható titkárnőt, légy szi gondolj rám is, mert az enyém is teljesen bekrepált.

BPanka 2009.03.11. 20:18:41

Köszönjük, hogy eleget tettél kíváncsi kérésünknek, nekünk nem a titkárnőnk, csak a gépünk krepált be, ezért csak most tudtunk jönni olvasni. De máris nagyon sokat mosolyogtunk vidám kis "Áronságaidon". :-)))
Janka és Borika
süti beállítások módosítása