Áronbaba 2008.12.04. 14:12

Láttam!!!

Anya már mondogatja pár napja, hogy a Mikulás a kertek alatt jár és néha bekukkant az ablakon. Na, én elkaptam egy ilyen ritka pillanatot és megláttam a szakállát!!! Azóta egyfolytában figyelek ki és simogatom a képzeletbeli szakállamat én is. Bármi különöset látok vagy hallok azonnal szólok! Huhh, szerintem üljetek ki ti is az ablakba, aztán majd referáljatok!

Kézcupp és pacsi

Áron

7 komment

Címkék: mikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr93804025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2008.12.05. 14:03:51

de szerencsés vagy Áron, Én hiába járok nyitott szemmel nem láttam a Mikulást. Na nem baj, majd ma éjszaka figyelek!
Figyel Te is hátha nem csak a szakállát látod meg:-)

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.12.05. 14:10:43

Én nem láttam semmi pikulás-mikulást.... pedig a kis piros csizmámat már fényesre nyaltam...:D

Marcipán · http://forromarcipan.blogspot.com 2008.12.05. 15:07:10

Képzeld Áron!Nálunk a teraszon mászik be a Nagyszakállú.Nagyon öreg lehet,mert olyan nehezen mozog,hogy akárhányszor kinézünk az ablakon mindig ugyanabban a pózban találom.(majd teszek fel képet:).Nem tudom így milyenek az esélyeim,már ami az ajándékokat illeti.Nem beszélve a többi gyerekről...

Kryszti 2008.12.05. 17:43:20

Szép a megújult külső. :) Jövőre szerintem Márk és Norman is leskelődni fog már ezekben a pillanatokban. :)

RKriszta 2008.12.09. 13:47:33

Láttad, láttad..aztán meg jól eltüntél cimbi...

Gellért 2008.12.09. 14:33:45

Jujj, Áron cimbi, te is összeszaladtál a kisöreggel?Gyere, meséld el részletesebben.
Pacsi!
süti beállítások módosítása