Áronbaba 2008.11.05. 14:50

Művelődjünk

Bár Anya sokáig viaskodott, kézzel-lábbal kapálózott, a végén szokás szerint én győztem. Tudniilik, arról mesélek éppen, hogy biztos észrevettétek, hogy bár mondókák, versikék, dalocskák, kiszámolócskák és egyéb nyalánkságok bűvöletében élek nap, mint nap, hála női jellegű szülőm irodalmi lelkületének, ebben a naplóban még soha nem osztottam meg egyetlen kedvencemet sem. És nem önzőségből cselekedtem ezt, vagyis inkább nemcselekedtem, hanem, mert kedvencből is több van: sima kedvenc, nagyon kedvenc, hiperkedvenc és ultrakedvenc. Most nem taglalnám, hogy melyik kategória mit jelent, inkább közkinccsé teszek egy ultrakedvencet, ami a leglegebbtől is feljebb van. Úgy két lépcsőfokkal.

Van egy kisöcsim, neve Samu,

Oda-vissza van érte anyu,

apa is, én is,

minden nagynéni,

családunk szeretet-alapú.

 Kész. Ez egy versezet, így kell szavalni:

                                         vanegyki söcsimne veSamu

odavisz szavanér teanyu

apai séni

smindennagy néni

családun xerete talapu.

Ja, és ne fogjátok vissza a tempót, ha már jól megy, csak pörgősen, pörgősen!!!

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr43738672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.11.05. 16:19:11

Ez nagyon tuti! Jó kis versike.
Boti

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.11.05. 20:12:56

Ezt meghallgatnám az előadásodban! Videó????

gneke · http://www.gaaa.blog.hu 2008.11.05. 21:36:39

Épp erre gondoltam, amit Csengebaba írt!
Várom a sima kedvencet, a nagyonkedvencet és a hiperkedvencet is:-)))

panka 2008.11.06. 10:38:56

Mi is szeretjük! :-) Meg még sok másikat, ami abban a verseskötetben van, amiben ez - legalábbis amiben nekünk van. :-)
Nálunk egy mozdonyos a gigamegaultrakedvenc. Hát, nem túl csajos, elismerjük, de ez van, Borika autózni is imád. :-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.06. 13:37:18

Valamiért te nagyon egy húron pendülsz kis barátnéddal, helénával ;)
Ő is imád mindennemű verset, mondókát, kiszámolóst, elszavalóst :)
Most ezt is felolvastam neki, hatalmasat kacagott :) Leginkább a második verzió elbénázásán ;)

Áronbaba 2008.11.06. 14:41:17

Csengécske, Gneke, szavalóesteket csak privátban rendezek, mert szégyenlős vagyok :)
Borika kedvenceire kíváncsi lennék, főként a mozdonyosra.
Ingrid, Helénával nem csak a költészet szeretete közös tulajdonság. Hanem a kifinomult humorérzék is.
süti beállítások módosítása