Áronbaba 2008.09.18. 10:17

A szerdai

Mondtam én tegnap, hogy valószínűleg nem fog elmúlni a nap valami kis gazemberkedés nélkül. Hát nem is múlt el nélküle.

Anyával valami nagyon hivatalos helyre mentünk valami nagyon hivatalos ügyet elintézni. Volt ott rengeteg ember és sok-sok iroda. Mindjárt az elején közölték velünk, hogy a papírunkat négy különböző irodába kell bevinni lepecsételtetni. Ez négy sorbanállást jelent. Szorultunk mint heringek a konzervdobozban és nekem eszem ágában sem volt pissz nélkül ácsorogni. Amikor egyik helyen az 505. sorszámot kaptuk, Anya kissé színt váltott, de csak egy fokot. Aztán amikor kiderült, hogy elvesztettük a sorhelyet, mert én pont kiszaladtam volna, Anya meg utánam loholt, miközben szólítottak, intenzív színváltás következett, Anya halvány őszirózsából céklába ment át minden átmenet nélkül. A helyzetet én mentettem meg, mégpedig úgy, hogy négykézláb bemásztam egy asztal alá és kihúztam egy kábelt a számítógépből. Erre eltűnt a kép meg a hang a néninél, amiért rögtön úgy kezdett viselkedni velünk, mintha legalábbis tunikán billentettem volna. A helyzetet tetézte, hogy az asztal alól semmilyen földi hatalom nyomására nem voltam hajlandó kimászni, így aztán kihúztak és jött velem némi kábel is. Azonban viselkedésem jelentősen felgyorsította az eseményeket, úgy gondolták, kissebb lesz a kár, ha minket minél hamarabb ajtón kívül tudnak. Anya kissé hűvösen viselkedett irányomban az eseményeket követően, de amikor kiléptünk a kapun összevissza ölelgetett és gratulált ötletes közreműködésemhez. Jövő szerdán is el kell oda mennünk, az ötödik pecsétért, a hivatali néni azonban biztosította Anyát, hogy minden készen fog várni, csak épp fel kell kapni az iratokat, a gyereket ki se kell venni a babakocsiból.

A következő gézengúzság itthon következett be, mégpedig amikor Anya alvás céljából ágyikómba helyezett, majd távozott a szobámból. Az első öt perc kellemes duruzsolással telt el, a következő öt percben növeltem a hangerő egy oktávval, az azt követő öt perc pedig már csak füldugó használata mellett volt élvezhető. Anya harciasan betoppant a szobámba és mit lát? Ott álltam egy szál bodyban, zoknim, nadrágom, pólóm a szoba öt sarkában. És széles vigyorral üdvözöltem levegő után kapkodó szülőmet. De Anya egyáltalán nem értékelte a szekszi-boj kosztümöt, azonnal vissza kellett vennem szétdobált cuccaimat. Ráadásul azzal a kilátással kecsegtetett, hogy ha még egyszerbevetem a trükköt, rám ragasztószalagozza a nadrágot.

Ennyi volt a tegnapi nap termelése. Ma csak annyi róható a számlámra, hogy nem voltam hajlandó táplálkozni, de az ételt elkészítettem Anyával. Amikor megkérdezte: Ennl egy kis...? lelkesen bólogattam, majd tüntetően elfordítottam a fejem, ha evésre került a sor.

De hosszú még a nap.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr22669167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillus · http://kicsililla.freeblog.hu 2008.09.18. 12:51:00

Hát, öröm volt olvasni ezt a kis beszámolót! Igazán kitettél magadért pajti, most én tanulhatok tőled! A kábelkihúzogást és az asztal alá mászást! :)
Ügyi vagy, csak így tovább! Azért anya reméli, hogy anyukádnak még marad a szép hajából, mire oviba mész! :) Pussz!

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.18. 13:51:47

Drágám, ennyi kópéság néhány nap alatt! Melletted unatkozni nem lehet az biztos!
Viszont nagyon jó problémamegoldó vagy, le a kalappal előtted!Legközelebb Én is viszem Lilit magammal:-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.18. 14:09:16

Helénára is hatással vannak ezek a kópéságok, úgy látom ragadós :)
Jelenleg éppen a száradó ruhákat szedegeti le és pakolgatja a szoba közepén... próbálom meggyőzni magam, hogy csupán a segítő szándék vezérli...

Problémamegoldásra azért jól jön a kis gézengúzság ;)

Panka 2008.09.18. 17:01:37

Jaj, Áronkám, annyira jót nevettem ezen a legújabb huncutságodon! :-D Hááát, lehet mondjuk, hogy nem szívesen lettem volna Anya helyében akkor, de összességében véve mégiscsak remekül megoldottad a helyzetet. ;-)

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.09.18. 17:36:07

Legközelebb mi csak veled megyünk hivatalba!

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.09.19. 12:44:13

Hű a mindenit! Mennyi minden kópéság vagy ekkora kis legény tarsolyában... :) Nem vagy semmi Áron!:)

Eszter · http://renatababa.blogspot.com 2008.09.20. 22:12:05

Lehidaltam,mikor olvastam a két utolsó beszámolót!!!!!!!!!

Zsuzska keresztmami 2008.09.22. 13:43:16

Boldog hófordulót drága kicsi Áron!
Nagy puszi!

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.09.22. 15:19:13

jaj, de nagyon jól szórakoztam.köszönöm

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.23. 07:43:36

Hűha :)
Brunga varázsolt egy kis őszi hangulatot :) nagyon tetszik!!!!!

Lillus · http://kicsililla.freeblog.hu 2008.09.23. 17:47:48

Hahóóó!
Szobafogságra ítéltek az ősök, hogy nem írsz? :)
süti beállítások módosítása