Igen, hétvégén Apa villálámtogatást tett itthon és vele együtt megérkezett jóbarátom is, az Ihlet. Merthogy említettem, hogy semmi rossz fát nem tettem a tűzre mostanában, ha még emlékeztek. De most aztán belehúztam.

Kezdődött azzal a dolog, hogy Apa a vasárnapot velünk akarta tölteni, így videóra vetette kedvenc meséjét, a Forma1-et, hogy majd akkor nézhesse meg, amikor én már alszom. Én pedig viccből egyetlen ujjpöcintéssel megnyomtam a letörlőgombot. A folytatást tudjátok.

Hétfőn Anya elővette a vastag, meleg pulcsikat, tekintettel a didergető időjárásra. Felfrissítés gyanánt betette kímélőre a mosógépre. Namármost, az egyetlen gomb, ami könnyen csavarodik a mosógépünkön, az a hőszabályozó gomb. Így történhetett meg az, hogy a sok gyapjú és egyéb kényes cucc, ami 30 fokon indult, 90 fokon érkezett meg. És most Anyának van sok szép kisméretű tinipulcsija. Egyesek közülük össze is batikolódtak. Most azzal fenyeget, hogy eldobozolja mindet és kamaszkoromban majd azokban járhatok.

Új mániám a vetkőzés. Tegnap a rossz idő ellenére is kimerészkedtünk levegőzni. Büszkén feszítettem a vadiúj kék gumicsizmámban! Láttam ám, hogy többen is irigy oldalpillantást vetettek rá! Addig kóboroltunk Anyával, amíg eleredt az eső, ezért aztán beszuszakolt a tető nélküli sportkocsimba és uzsgyí haza! Igenám, de amikor végre tető alá értünk és Anya szemrevételezni tudott, megdöbbenten konstatálta, hogy egyik csizmám hiányzik, a másikat pedig az ölemben szorongatom. Mit tegyünk? Ha ott hagyjuk, valaki még elviszi (igen, felénk elviszik a félpár cipőt is!!!). És akkor honnan szerzünk másikat? Ha meg érte megyünk, bőrig ázunk. Egyedül otthon Anya nem hagyhat, mert még felrobbantom valamilyen módon a tömbházat. Végül aztán visszavágtattunk érte, s hát ott árválkodott a drága egy tócsa közepén.

Ma szerda és még nem történt semmi kópéság. Anya ugrásra készen vár. Ha durranás lesz, majd elmesélem nektek is.

ÁRON

7 komment

Címkék: kópéság

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr65667811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti · http://horvathbotond.blogspot.com 2008.09.17. 14:00:05

Barátom, te megint hoztad a formádat :)A mosógépet én is folyton átprogramozom. Múltkor majdnem elrepült a helyéről, mert a maxira tekertem a centrifugát rajta. Nekem is van gumicsizmám, de én nem szeretem...
üdv: Boti

Lidia és Csenge 2008.09.17. 17:20:26

Szia! De jó olvasni rólad! Ügyes vagy, melletted nem lehet unatkozni :).

thinuviel 2008.09.17. 20:12:24

Bocsánat, ÁronAnyu, de én akkorát szórakoztam a batikolt tinipulóvereken... de mindez csak azért lehetett, mert nem az én magzatom tekerte el azt a bizonyos gombot.... Ja, a forma1-ért kár, utóbbi idő egyik legjobb futama volt!
Várom a további kópéságokat. Olyan jó látni, hogy nem csak az én magzatom egy hurrikán!
CsengeAnya

Panka 2008.09.17. 21:18:50

Há ezt nem hiszem el! Most már egészen biztos vagyok benne, hogy ti egy közös kis bűnbandát üzemeltettek Borival, és titokban telefonon egyeztettek a rosszcsontságokról... Ugyanis ma Borika is addig rugdosódott a babakocsiban, míg sikerült elhagynunk a fél pár gyönyörű kiscipőjét. :-( Mi sajnos hiába kutattuk át a terepet, már sehol sem találtuk. Úgy látszik, mifelénk is elvisznek fél pár cipőt is. :-(
Szóval akkor mostanában a mosógépen, és a videón tartsam rajta a szememet? ;-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.18. 07:24:47

Ó, te kis divatguru :) Hát előre tudod, mi lesz a divat, amikor tini leszel? ;)

klari 2008.09.18. 08:51:23

Ej ej te kis kópé. :)

Gellért 2008.09.18. 13:09:44

Anya itt fetreng a gép előtt a nevetéstől...nem értem miért nem reagál hasonlóan amikor én művelem el a huncutságot.
Hmm, ezek a cipők...Én is elveszítettem tegnap, Apa végül megtalálta...
Pacsi cimbikém, már nagyon várom, hogy személyesen is.
süti beállítások módosítása