No, hát alig pislogok kettőt és újra itt a vasárnap. Csípem a dolgot. Előszöris, mert mindkét szülőm itt ugrál körülöttem, aztán meg azért, mert olyankor változatosabb a táj körülöttünk. Mert arra már rá kellett jönnöm röpke 14 hónapos életem alatt, hogy ezek az emberek itt, akikhez be lettem osztva, nem tudnak huzamosabb ideig egy helyen maradni. Múlt héten mókust látni elmentünk Buziásfürdőre, ami csúnya neve ellenére is kellemes a szemnek. De egy fia mókus sem került utunkba. Hanem azért szép képek készültek. Tegnap meg a Botanikus Parkba mentünk, aholis szüleim elterültek egy lankás részen a fűben, majd felszólítottak: játsszak! Kimondani sokkal könnyebb mint megvalósítani, tekintve, hogy a mind a négy végtagomat igénybe kellett vennem, hogy nehogy leguruljak a lejtőn, így nem igazán maradt szabadon olyan testrészem amivel játszhattam volna. Végülis azt játszottuk, hogy világkörüli turnéra indultam a parkban és figyelmen kívül hagytam az olyan felszólításokat, mint: Áronka, gyere vissza Apáékhoz! Áron, fordulj vissza! Áronnnn! Gyere vissza, de azonnal! Mire ez a litánia lejárt, én már el is tűntem a horizontról, így aztán valamelyikük mindig utánam indult. És mire hazaértünk, mindenkinek elmúlt a kilóméterhiánya.

És, nem fogjátok elhinni, de jövő héten megint utazunk. Meg sem állunk Nei Pori-ig. Persze, Anya már egy hete csomagol, pakol, sopánkodik, szervezkedik. De szerintem élvezi a felfordulást. Apa egyelőre semmi jelét nem mutatja annak, hogy felkavarná az ügy. De hát ő úgyis sokat utazik. Én pedig... Jól vagyok, köszönöm :)

Áron

 Ui Anya a saját blogján közkinccsé teszi majd a bepakolós listát. De ne olvassátok el. Túl hosszú.

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr30609177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.08.10. 15:50:54

Ez ám a tartalmas nyár, kicsi Áron!
Érezzétek nagyon jól magatokat, kellemes pihenést, kikapcsolódást és feltöltődést, hogy hazatérvén ismét jöhessetek-mehessetek, a fő cél: hamarosan látni szeretne Heléna barátnőd :)

Puszi!

gneke 2008.08.10. 22:24:05

Áron, irigyellek, olyan szép helyekre visznek a szüleid nyaralni.
Várom majd a nyaralás utáni beszámolódat!

Egy drusza-anya :)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.08.10. 22:41:56

Jó görögölést neketek, pihenjetek sokat!
Puszi:
Lili

Eszter · http://renatababa.blogspot.com 2008.08.11. 06:53:32

1.a képek gyönyörüek,nem csak az aktuális
2.az úti patika lista mondhatni tökéletes az útravalóval,én tuti nem tudtam volna mindent felirni
3.fantasztikus helyre mentek,a gépet nehogy otthon hagyjátok!várjuk a képeket!!! :)

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.08.11. 12:08:48

Hát Áron, most már komolyan irigykedünk. Megint egy utazás..
annyira édesek vagytok ezen a fotón....

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.08.11. 12:36:20

Görögorszáááááááág! Anya itt zokog mellettem irígységtől sárgán!
süti beállítások módosítása