Áronbaba 2008.04.03. 09:54

Parkoltunk

A szikrázó napsütés és a koranyári meleg kicsábított minket a közeli parkba. Hét órás séta kerkedett a dologból, egy röpke ebédszünettel, amit nem nyújtottam túlságosan el. Hisz ismertek...




Először is jól kilabdáztuk magunkat! Szerénység nélkül állítom, prímán focizok, Anya labdába sem rúghat mellettem!




















Később megpillantottam néhány puszilnivaló babát. Azon nyomban rájuk rontottam. Az anyukák nem igazán örültek, arrébb terelgették megszeppent fiókáikat. A döbbenettől és a csalódottságtól égnek állt a fejkendőm.

















Átmentünk egy másik parkba, én meg közben fejdíszt váltottam, mert a kendőt egy laza mozdulattal egy autó alá dobtam. Láttam egy kutyát, rengeteget hadonásztam neki és hangjeleket adtam ki, de nem voltam az esete. Végül a gazdája megszánt és bemutatott minket egymásnak. Találkozásunkról fotó azon sajnálatos okból nem készülhetett, hogy Anyának nincs három keze.














Miután alaposan szemrevételeztünk minden hangyát, cigarettacsikket (nem engedték megkóstolni!!), száraz levelet és más ezer érdekfeszítő látványosságot, elnyomott a buzgóság. Így.





Ha holnap ti is kijösztök a parkba, talán összefutunk. Én ott leszek!

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr37407055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsika 2008.04.03. 14:28:03

Szia kis kiruccanó Manó,
Látom, szikrázó napsütés kísér tavaszi sétáidon. Kár, hogy a többi baba kolléga és becses szüleik nem értékelik szeretet-meggyilvánulásaid, én oly szívesen megszorongatnálak...és jó is lenne összefutni már. Talán majd a nyáron, Szatmáron?...
Addig is puszi a nózid hegyére.

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.04.03. 14:59:22

A foci nálunk minden napos és Anya egész ügyes csaj létére :) Áron, azért ígérd meg férfibecsület szavadra, hogy ha egyszer összefutunk, engem nem fogsz összecsókolgatni! Anyát lehet, azt nem bánom :) Kutya ügyben én is ilyen egyoldalúan örvendezem egyenlőre.
Ja, a manósapid szenzációs!!!
üdv: Boti

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2008.04.03. 15:47:50

Hát ez a parkozás, ez csúcsszuper dolog szerintem is. Én sem értem miért menekítik előlem csemetéiket szülők, mikor én tiszta szeretetből rángatom a hajukat, mellékesen megjegyzem a tiedet is megrángatnám, szívesen!
További jó napsütötte sétákat! Legközelebb a pikniket is kipróbálhatjátok!
Buksi-simi
Csenge

masika 2008.04.03. 18:10:16

Teteteetete! Ezt kiabáltam mikor megáttalak a monitoron. Milyen jól áll a felálló sapkád! Na és az a labda a kezedben. Nekem egy kis labdám van, de olyan kis piszok,hogy mindíg arébb gurul ha játszani akarok vele:-)
Na Anya eltanácsolt a számítógép elől, mert megtépáztam a virágokat:-( Puszi sajnos mennem kell:-)

Lili

Áronbaba 2008.04.03. 20:09:31

Marcsika, mi is nagyon várjuk már, hogy lássuk Tobie Pajtit!
Botikám, ígérem fékezni fogom magam, de semmit nem ígérhetek.
Csengebaba, a hajamhoz ragaszkodom. De találunk majd más módot amivel kifejezheted az örömedet.
Lilikém, hát benned is egy kertész bújkál?

Panka 2008.04.04. 20:54:56

Áron kedves, Borika azt üzeni neked, hogy bár igazán nem szokása fiúknak bókolni, de meg kell hogy jegyezze: hihetetlenül jól áll neked a zöld sapi! Ezen kívül kért, hogy holnap ugorjunk el a parkba találkozni veled... Nem akarok szőrös szívű anyukának tűnni, de ezt a kérését sajnos vissza kellett utasítanom, tekintettel a nagy távolságra. Így hát marad továbbra is a virtuális barátkozás. Ja, ha jól emlékszem, még pár szívélyes ölelést is át kell neked adnom!

RKriszta 2008.04.05. 20:22:45

Kedves Áron..
De mennénk veled mi is ebbe a klassz parkba....csodásak a képek...

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.04.05. 22:14:52

Nagyon jó lehetett ez az egész napos parkozás!
És szuper, ahogy megértessz már jópár szót. Nagyon tetszett!
süti beállítások módosítása