Mivel dalban nem mondhatom el, képekben mesélek ma. Némi magyarázatot azért mellékelek.



Apa tegnap ismét olajra lépett. Próbáltam becsempészni magam a csomagjába, de lebuktam.





















Továbbra sem vagyok hajlandó ételt magamhoz szólítani. Anya nem tudja elképzelni, hogy mégis miből merítek erőt az egész napi pörgéshez. Gyanítja, hogy kozmikus energiával táplálkozom.
















Legújjabb hobbim a bújócskázás az asztal alatt. Nem túl eszközigényes játék, csak egy vasderekú családtag kell hozzá, aki hajlandó egész álló nap négykézláb dülöngélni a szőnyegen és félpercenként meglepődni, amikor felbukkanok az asztal alatt.












Nem, nem piros kontaktlencsét viselek a képen, hanem Anya nem ismeri  pirosszem kijavító technikát. Ezen a képen egyébként épp megpendülök a tengelyem körül, de a lábam valahogy lemaradt...













A sok akivitás után estére úgy elfáradok, hogy gyakran felborulok. De mindig felpattanok, úgy teszek mintha semmi sem történt volna és rohanok tovább. Hogy aztán megint felborulhassak...










Borulásmentes további szép estét mindenkinek!!!

ÁRON

7 komment

Címkék: mozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr85399523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2008.03.28. 05:24:32

Én fénnyel táplálkozom. :) Meg azért néha némi eledellel. Tegnap pl. nagyon tetszettek anya sült zöldségei (szigorúan katonázva), hozzá pedig sült pipicici, ez is kockára vágva. Ja, és persze nem ám babakanállal, felnőtt villával! :) :)

Csengebaba · http://csengebabaelete.blogspot.com 2008.03.28. 07:07:03

Drága Áron barátom! Az én Apa-felnőttem is olajralép folyton. Pedig azt hittem ennek már vége, de nem. Úgyhogy megértem a szomorúságodat.
Az asztal alatti bújócska piszok jó játék, csak ne felejtsd el lehúzni a fejem. Én néha elfelejtem. Aztán jönnek a lila foltok!
Anya szerint küldünk nektek is az étvágyamból, egy picit, mert jut, szerencsére. Pl. a birsalma-rizs-pulykamell kombináció maga a menyország!
Buksi-simi
Csenge

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2008.03.28. 07:17:15

Igazán aktív életet élsz barátocskám! A kozmikus energia tényleg ilyen tápláló? Én inkább anyagszemléletű vagyok és végigkóstolok mindent, amit csak lehet.
üdv: Boti

Ingrid 2008.03.28. 07:52:24

Te már nagyon sokmindent tudsz, Áron! Tetszik nekem, hogy vagány vagy borulásügyileg is és nem esel ezekben a helyzetekben kétségbe :)
Ráadásul a piros szem is jól áll ;)

cucka 2008.03.28. 12:01:59

Kicsi Áron, olyan aranyosan kópé vagy! Te, kozmikus energiával táplálkozó! :))))
Puszi Nektek és várjuk mielőbbi jelentkezésedet, mert annyira jó olvasni Titeket!

Grétike 2008.03.28. 12:59:29

Ez a borulós nekünk is ismerős:)
A kajával meg ne foglakozz! Nem baj az ha nem gurulsz:)

Puszilunk.......

Kryszti 2008.03.31. 13:18:39

Nekem nagyon tetszenek ezek az elkapott pillanatok, a csomagon ülösdi és a borulós különösen. :)
süti beállítások módosítása