Tehát, a Karácsony. Kezdem kapiskálni miért is vannak oda Anyáék annyira ezért az ünnepért. Kezdjük azzal, hogy hétfőn teljesen másképp történt nálunk minden, mint ahogy azt megszoktam. Először is, itt volt Nagyi és Papó, ami nem egy megszokott dolog ugyebár. Aztán, Apa nem ment dolgozni, bár hétköznap volt. Ami felettébb különös. Aztán Anya kipingálta a körmeit, ami már a gyanús kategóriába sorolható. Igaz, hogy csak hármat sikerült neki bepirosítania, majd büszkén bejelentette: na, három a hétből már megvan! (mire nagy hahota, Anya fáradtságra hivatkozva hebegett, de azt már meg se hallották). Sajna a többire nem került sor, mert sürgős dolgunk akadt a fertőzős kórház sürgősségién. Az izgalom tárgya, ugye nem kell mondjam, én voltam. Hólyagos himlő alapos gyanújával mentünk be és kétnapos kiütéses láz diagnózisával jöttünk ki.



Mindenféle gyógyító bigyóval felszerelkezve hazavágtattunk, ahol kezdetét vette az amit röviden csak úgy hívunk, hogy: 'karácsonyelőttiutolsómásodpercbenfeltétlenülelvégzendőezerdolog'. Anya egyik kezével majonézes krumplit kutyult, a másikkal gyertyákat állított meghatározhatalan logika szerint sorrendbe dekoráció gyanánt. Apa elment fát vágni (?!).

 Az én feladatom az volt, hogy gyakoroltassam a kántálást a nagyszülő-kórussal. Ez rendkívül fárasztó tevékenység, ami legalább fél óra szunyókálással pihenhető ki. Hát, én ki is pihentem és képzeljétek, mire újra feltöltődtem, hát olyan csoda történt, de olyan!!! Gyönyörű csillogó karácsonyfát hozott a Jézuska, a nappaliba tette és jól elbarikádozta, így aztán nem tudtam könnyen hozzáférni, de ott volt és az enyém volt! Húú, amikor én azt a fát megláttam! Még szuszogni is elfelejtettem. Még szerencse, hogy Apa tartott a karjában, mert ha nem így lett volna, biztos dobok egy hátast! Anya pityergett... Miután meggyőződtem arról, hogy nem káprázik a szemem, emelt hangon üdvözöltem a jövevényt, a tradicionális 'hó!', 'hé!' és 'höhh!' köszönésekkel.


 Próbáltam beazonosítani ezt az ismeretlen dolgot. Színes és csillog, pont mint Anya mikor kipingálja magát. Megpusziltam, szúrt, ebből a szempontból Apára is hasonlít. De ezektől eltekintve nem hasonlít semmi másra, amivel eddigi hét hónapom során találkoztam.
Miután kigyönyörködtük magunkat egymásban a Karácsonyfával (mert rajtam is volt ám gyönyörködnivaló, olyan elegáns és férfias jelenség voltam az ünnepi szerkómban!), megláttam a rengeteg ajándékot. Azta, hogy nálunk mindenki milyen jó volt az idén!!
És én voltam a legjobb, mert megkaptam a rengeteg színes zörgő csomagolópapírt, amiből jól be is vacsoráztam.
Énekeltünk is a Jézuskának. Tánc nem volt.
Hát ennyi röviden az első karácsonyom estéje.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr31276051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csengebaba · http://www.csengebabaelete.blogspot.com 2007.12.28. 15:10:55

Látom Te is közeli ismerettségbe kerültél a Karácsonyfával. Én is megsimogattam, és megvizsgáltam jobbról-balról, alulról.... Szép Karácsonyotok volt! És az a szerkó rajtad, komolyan mondom szóhoz sem jutok.

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.28. 15:58:25

Kedves Áron\\\'
Ugye milyen szupi a karácsony? Örülünk, hogy ilyen jól érezted magad.
Vigyázz most már magadra.
Kriszta és Barni

Zsuzska 2007.12.28. 21:45:58

Drága Áron, gyönyörű lehetett életed első Karácsonya, ezt a képek is bizonyítják, mindenki ragyog a boldogságtól!Szeretettel puszilunk.

cucka 2007.12.29. 08:19:41

Kicsi Áron! Csodaszép karácsonyotok volt, Anya gondoskodott róla, hogy emlékezetes lehessen számodra. :) Sok puszi, Kicsikirályfi!

Ingrid 2007.12.29. 10:02:41

Legdrágább Áronkám!
Nagyon megrémültem, amikor a bejegyzsed elejét olvastam, de most már látom, hogy minden rendben van veled. Irtó csinos, fes fiatalember voltál az ünnepi öltözékedben!
Biztosan sopk szépet kaphattál. és képzeld! Minden évben van Karácsony ;) És évről évre varázslatosabb lesz számodra!
Anyáék pedig nagyon élvezik, hogy Te is emeled az Ünnep fényét :)

puszilunk!

masika · http://farkaslili.mindenkilapja.hu 2007.12.30. 13:22:42

Hát Áron, te mindíg jó kis vendégeket hívsz: Bac Iluska, Középfül Gyuszi, és most Láz Méri!
Azért látom jól telt a Karácsony, és ha szabad megjegyeznem nagyon fess kis legény voltál ebben a mellényben!

Lilibaba

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.31. 20:21:13

Áron remélem ma sokáig fent lehetsz TE is és nagyon sok boldogságot kivánunk nektek a következő évre is.

Ingrid 2008.01.01. 12:49:06

Kedves Áronék!

Nagyon boldog, szeretetben boldogságban gazdag új évet kívánunk!

Helénáék
süti beállítások módosítása