Áronbaba 2007.12.13. 09:32

Kedvenceim

Nehéz feladatot kaptam Ingrid (néni)től. Meg kell neveznem 10 kedvencemet, legyen az étel, ital, játék, bármi, amit szeretek. A nehézség abból adódik, hogy oly sok mindent szeretek, hogy nehéz közülük tízet csak úgy kiragadni.
Próbáljuk meg, mégis:
1. legeslegkedvesebb tevékenységem az örökmozgás, egy pillanatra meg nem állnak végtagjaim, így én is megyek utánuk. A legújabb favorit a két patára való emelkedés és üdvözült arccal való ácsorgás.

2. férfiember lévén az elektronikai cikkek irányába óriási érdeklődést mutatok. Minél több a gomb ésa villogó lámpácska, annál boldogabb vagyok. Ez bővül a háztartási gépek szeretetével. Ha egy kedvencet kellene megneveznem, az egészen biztos a mosógép lenne. A centrifugás program teljesen oda tud cövekelni, Anya meg csak zsibbad, miközben hosszasan csodáljuk a körforgást....

3. a hasam megpakolása szintén nagy szenvedélyem, az új kedvenc a répa-, cékla- és almalében megfőzött puliszka, hát az valami abszolút nyammmm!!!! Anya minimum két adagot főz, egyet nekem, egyet magának.

4. Apa nekem több, mint kedvenc, csak nem találom a megfelelő szót, ami őt illetné. Ha csak meghallom amint megcsörren a kulcs az ajtóban, negykézlábra pattanok és már repülök is az előszoba felé és közben hangosan szuszogok az igyekezettől.

5. Az esti locsi elengedhetetlen kelléke a jó közérzetemnek. Vonzerejét nagyban emeli Zuhany Rózsa nevű játszótársam. Ha őt látom már emelem ki a vízből a talpaimat, azt ugyanis különösen szeretem, ha a tappancsaimat csikizi. És amikor Anya a hátamat simogatja a meleg vízsugárral, óóó, hát öreg csontjaim és igénybe vett izületeim teljesen elernyednek!!!

6. Rengeteg kedves játékom van és mindet szeretem, de ami nélkül nem lehet lefeküdni, az a muzsikáló csillagom, ami macikat vetít a menyezetre, miközben Anya pelenkát és pizsamát varázsol rám.

7. Nassolni különösen szeretek. Mindig akad valami rágcsálnivaló a kezem ügyébe, aminek én módfelett örülök. Persze, nem vagyok válogatós: babakanál, rágóka, habtapiszőnyeg-darabkák, bármi jöhet. De a legfincsibb fincsi mégis a házipapucs. Anya amikor felismerte, hogy nem csak múló szenvedélyről van szó részemről a papucsnemzetség iránt,  már ki is mosott a gépben egyet, amit csak nekem szánt rágcsálásra, de az nem olyan ízletes...

8. A dobozok. Ide nem is fűznék több kommentárt, csak annyit, hogy én a dobozokkal úgy vagyok, mont Gombóc Artúr a csokival, lehet kerek, négyszögletű, kockás, pöttyös, csíkos, kicsi, nagy, stb. A doboz nálam menő minden formában és mennyiségben.

9. Valahogy nem hoz lázba a zene, talán azért is, mert Anya szokott nekem énekelni, ő meg inkább szaval mint énekel... De a madárcsicsergés, az teljesen más!!! Egy csomó madár hangján tud csicseregni a számítógépünk. Na, ez már döfi!!

10. Inni nagyon szeretek, legyen az víz, (cukormentes)tea, gyümölcs vagy zöldséglé. Sokat iszom. És élvezettel. Állítólag a babák 80% vízből állnak. Én úgy saccolom, hogy nálam ez a szám 96.

Hát, ezek lennének a kedvenceim. Ja, és Anyát is eléggé szeretem :)

Áron

Szeretném, átpasszolni a labdát Boti barátomnak, Lillácskának, Csengének és a TomiBeni párosnak.

5 komment

Címkék: kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr96261332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2007.12.13. 13:19:38

Hát ez igazán édes volt!!!

Csengebaba · http://www.csengebabaelete.blogspot.com 2007.12.13. 14:26:05

Hááát... én nem tudok még tízig számolni, még csak az egy-kettő-sok számsort ismerem, de azért anya segít összeszedni 1-2 kedvencet. Majd igyekszem.

Ingrid 2007.12.14. 06:58:55

Köszönöm, hogy megosztottad velünk a kedvenceidet.
De ne nénizz, mert legközelebb nem passzolok neked ilyen izgalmas labdát ;)

TomiBeni · http://sutifalo.freeblog.hu 2007.12.15. 00:29:41

Kösziek,leírtuk,bár nem kis fejtörést okozott a dolog,mire összeszedtük a legjellemzőbb favoritokat,ráadásul duplán:) De nagyon élveztük:)akárcsak a tiédet olvasni.
Pusza

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.15. 10:12:12

Kedves Áron!
Nénizz csak nyugodtan, Ingrid néni nem is haragszik érte!! :-))))))))))))
süti beállítások módosítása