Tegnap, vasárnap lévén Anya kreatív műhellyé alakította a konyhát. Újításainak egyetlen áldozata eddig Apa volt, de most már úgy látom én veszem át az ő szerepkörét. Nagy meglepetésemre, a menü ízlett, nem köptem ki, mint Anya főztjét általában (Apa ezt nem meri megcsinálni, de néha titkon irigy pillantásokat vet rám, amiért nekem még szabad :)).
Tehát, a mű a következőképpen készült: meghámozot egy csinos édeskrumplit és kockára vágva kevés vízben megpárolta. Amikor megpuhult (nagyon hamar!) egy kockát a kezembe nyomott, hogy csámcsogjak el rajta (szájbetömő stratégia!!! ugyanis a konyhai tevékenységek látványa olyan izgalomba hoz, hogy hangosan bíztatom Anyát, hogy gyorsabban, gyorsabban...). A krumplit a párolólével együtt és két kanál tápszerrel (ízfokozó gyanánt) összepépesítette (aki teheti anyatejjel készítse és felejtse el a párolóvizet), majd állományjavítóként beleszórt két kanál bio rizspelyhet. Ezt már nem is kellett tovább tunningolni, tekintve, hogy az íze tökéletes volt, hála a rengeteg édesítőszernek (édeskrumpli). A tartósítószer én magam voltam, ugyanis gondoskodtam róla, hogy egy grammnak se legyen ideje megromlani. Mindet bepusziltam. 210 grammot!!!! Anya ennek nagyon örült, majd a fejéhez kapott: Úristennemkellettvolnaennyitadnomneki!!!! Ugyanis, nálunk szabály, hogy amit eddig nem kóstoltam, abból először csak pár falatot kapok. Szóval, a vasárnap délután úgy telt el, hogy vártuk milyen bulit rendez a belügyminisztérium. A buli elmaradt, szerencsére.
Tessék nyugodtan kipróbálni.  Finom házikoszt anyamódra.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr81258852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti anyuja · http://botibaba.blogspot.com 2007.12.10. 13:24:52

Köszönjük az ötletet! Boti a krumplit eddig nem volt hajlandó megenni. Hátha ettől kedvet kap :)
További jó kísérletezgetést és várjuk még a babarecepteket is :)
pusz: Marcsi

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.10. 16:58:04

Kedves Áron! Azt nem írtad, hány éves kortól ajánlott a menü, mert szerintem a férjecském elég érdekes arcot vágna ha ezt kapná vacsira. :-)

Ingrid 2007.12.11. 03:26:38

Jót derültem Anya reakcióján, ahogy észbe kap :)
Öröm hallani, hogy ilyen jól működik a belügyminisztérum.

Gréti · http://www.pajangreta.blogspot.com 2007.12.11. 14:41:01

Ez jó! Micsoda étvágy!
Ez volt én kedvencem is valamikor, bár mostanában szívesebben eszem a sültkrumplit, rántott husival:)

cucka 2007.12.11. 15:00:34

Nagyon jó étvágyad van, Áronka! Csak így tovább! :) Millió puszi Neked!
süti beállítások módosítása