Születésem óta kiskirály programom van, ami azt jelenti, hogy akkor eszek és alszok amikor óhajtom. Alattvalóimnak (Anyának aki fő udvarmester, konyhamester és porondmester egyszemélyben és Apának, aki leginkább az úszómester, taktikai tanácsadó és udvari bohóc tiszteket tölti be) ez nem mindig kényelmes. Ugyanis, időnként vendégeket hívnak, én pedig mindig arra az egy órára időzítem az alvást, amikoris mások tiszteletüket teszik nálunk. Arról már nem is beszélve, hogy az ebéd sem készül el magától, pláne nem az én segítségemmel. Száz szónak is egy a vége, a családi kupaktanács úgy döntött, hogy beprogramoznak. Bár Apának vannak halvány ismeretei programozás terén, de azok kezdetlegesek és csak hiperszuper autókra korlátozódnak, így Anyát éri az a megtiszteltetés, hogy megtervezze és kivitelezze programozásom folyamatát. Természetesen könnyű dolga lesz, mert ha bármi ellenvetésem lesz, azonnali ordítással jelzem, tehát nem tartom majd bizonytalanságban. És mivel nekem határozoztt elképzeléseim vannak a dolgok menetéről, Anyának nem is maradt más feladata, mint kitalálni az elképzeléseimet. Anya tegnap este,hosszas töprengés után, az elmúlt 6 hónap megfigyeléseit felhasználva a következő napirendet vetette papírra:

7 óra - ébredés
7-9-ig összebújás a nagyágyon (ezt imáááádooommm!!!!!) és szabad program
9-kor gyümölcs
10-11 alvás (na, megnézem, hogy ezt hogy sakkozza ki)
12-kor ebéd
13-14,30 séta
15-16 alvás
16-uzsi
19-ig játék, szabad foglalkozás
19-kor fürdés,utána tej és alvás

Már látom előre, hogy mire valamennyire megszokjuk ezt a napirendet, kihagyom a délelőtti alvást (már volt erre kísérletem, de áthúzták a számításaimat) és át kell ütemezni az egészet. De azért hagyom, hadd próbálkozzanak.

Anya örülne minden tapasztalatnak az anyukák részéről.
Én meg minden ellenállási tippnek kis barátaim részéről.

ÁRON

5 komment

Címkék: napirend

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr96251766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boti anyuja · http://botibaba.blogspot.com 2007.12.04. 14:52:19

Kedves Áronanyu!
Azt hiszem, hogy némi napirend így is volt valamelyest, Áronka egy belső ritmusa szerint. Most annyi minden változik nála, hogy nem hiszem, hogy ez a napirend így fog működni :) Nekünk elég hamar volt, már nincs :( Illetve Boti alakítja. Kis dolgokban lehet változtatni, pl. esti alvásidőt kitolni délutáni sétával, persze ha alszik babakocsiban a gyerkőc. Persze, lehet, hogy sikered lesz majd. Hajrá és kitartás!
Botianyu

Boti · http://botibaba.blogspot.com 2007.12.04. 14:58:45

Hát ide figyu Áron barátom! Először is kelj fel éjjel korán, aztán még egyszer hajnalban és akkor tuti, hogy nem 7-kor fogsz reggel ébredni :) De hamarabb is lehet mint 7 óra, mondjuk 5 után, azt még inkább fogják díjazni. Innentől kezdve totális csúszás van, napirendnek lőttek... Szóval csak ügyesen!
Üdv: Boti

Ingrid 2007.12.04. 22:42:14

Nahát! Milyen szép és tökéletes napirend! Drukkolok, hogy sikerüljön betartani. Mi is valami ilyesmire törekednénk majd a közeljövőben.
De én meg sem szólalok. Heléna 22.00- előtt nem hajlandó aludni. Minden az ő elképzelései szerint zajlik. Persze ő még csak 2 hónapos...

Áronbaba 2007.12.05. 10:03:24

Drága Botikám, köszi a tippet, tudtam, hogy rád számíthatok. Mindent úgy csináltam ahogy mondtad, sőt továbbfejlesztve: hajnali fél négykor riadót fújtam és hatig játszottunk Apáékkal. Persze, hogy beájultam utána, háromnegyed kilenckor keltem, úgyhogy napirendnek egyelőre fuccs!!!

Csenge · http://csengebabaelete.blogspot.com/ 2007.12.06. 15:39:22

Sziasztok Áron és Anyukája! Én teljesen felháborítónak tartok minden próbálkozást, ami a szabadságomat próbálja korlátozni. Méghogy napirend. ITT én vagyok a főnök! Áron, Te se hagyd magad... Amúgy gyertek nézzétek meg az Új naplómat... alakulgat. Lassan.... Majd számolj be a fejleményekről.
süti beállítások módosítása