Igazán nem lehet azt mondani rám, hogy Hófehérke lennék. Engem egy almára biztos el nem csábít senki. Pedig Anya próbálkozott többféle konyhai technikával: kipréselve, lereszelve, megpárolva, stb. Nem csúszik, hiába. Talán egy kis almabor ízlene, de azt meg nem kapok. Mindenesetre be kell valljam, hogy én sem vagyok kőből és megfelelő eszközökkel igenis meggyőzhető vagyok. Ma például hagytam magam rábeszélni a sültalmára és mondhatom, nem bántam meg. Zamatos volt, édes és krémes. Egy teljes almát bevágtam, ami abszolút rekord. Anya nem is volt felkészülve ilyen mértékű fogyasztásra részemről, ezért nem készített tartalék sültalmát. Így aztán támadt némi elégedetlenség részemről, de gyorsan kiengeszteltek egy kis üveges gyümölccsel.
És az ígérettel, hogy holnap is sültalma lesz a tízórai.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr14220260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gellért 2007.11.07. 18:01:36

Hű, de nyami lehetett! És látom arcpakolásnak is hatékonyan bevált.

Dodóm kérdezteti,hogy kiscimbijére rátaláltatok Temesváron, vagy küldje el innen egy kedves cimboráját?

Boti anyuja · http://botibaba.blogspot.com 2007.11.07. 21:26:04

Hú, igazi kis haspók vagy! Botim még csak nyamnyog ha kanalazásról van szó. Amióta nyitja is a száját, azért határozottan könnyebb a dolog :) További jó étvágyat és kanalazást nektek!

Kryszti 2007.11.08. 17:17:45

Nagy huncut vagy Áronka! Most is édes fotó készült rólad.:) A sült alma elcsábított, de ha nagy leszel te fogod a csillagszemeiddel elcsábítani a lányokat. :)
süti beállítások módosítása