Hát, kérem, vége azoknak az időknek amikor engem körbepárnázva Anyáék leraktak a nagyágyra és egy másik szobában tettek vettek. Igaz, hogy előre csak sok nyögés és nagy munka árán haladok, de hátra már a fény sebességével közlekedek. A párnákat körém azzal az elgondolással tették, hogy úgysem tudok rajtuk átmászni még. Igazuk van. De minek ís kinlódjak, mikor alattuk csak átcsusszanok és hopp, máris az ágy szélén vagyok! Tegnap már a fejem is lógott és két kézzel integettem a szőnyegnek, hogy jövök, amikor Anya átrepült a szobán, hogy röptében még elkaphasson. Azóval, kedves szüleim, vége a "Csak leteszem a gyereket a párnák közé az ágyra és mehetek is kak...aót inni" című korszaknak.
Azért nem kell nagyon sajnálni őket. Ma éjjel kipihenhették magukat. Este 8-tól reggel 7-ig durmoltam. Csak egyszer ébredtem, 11-kor, ittam egy kis vizet, utána pedig húztam a lóbőrt reggelig.
Életemben először átaludtam az éjszakát.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr31205613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.10.24. 13:59:17

Zseniális felfedezés, Áron! Ezek szerint mindenáron közlekednél már :) Az éjszakai alvást erősen ajánlom neked. Sokkal kipihentebb Anyukát és Apukát kaphatsz így reggelente.

TomiBeniAnyája · http://sutifalo.freeblog.hu 2007.10.24. 17:52:57

Hihetetlen ügyes vagy Áron,az én fiaim ilyet nem tudnak(átaludni az éjszakát) Adnál nekik leckéket? :)

Áronbaba 2007.10.24. 20:56:11

TomiBeniAnyája, csak véletlen volt az egész, nem fog hamar még egyszer előfordulni.

Balázska 2007.10.24. 21:26:03

Áronka vigyázz azért, nehogy legimnasztikázd magad az ágyról, mert az fog ám fájni, én ebben szaki vagyok. Azt mondta apa, hogy annyit koppanok le, hogy bukkó sisakot kell nekem vegyen. Most jó volna mert sokat szaladok, és esek nagyokat.
Ügyes vagy, hogy ilyen jól alszol. Végre. Ez Neked is jó, mert kipihened magad. Csak igy tovább. Gratulálok.

Gellért 2007.10.24. 22:04:36

Szia Áron-baba!

Anya nagyon lusta és elmaradt az olvasnivalóval,most csak kapkodom a fejem az esti mesédre, az éjszakai nagyalvásra!Gratula és pacsi!

Nagyiék 2007.10.25. 07:56:10

Ügyes vagy Áron baba ne is hagyd magad . Egy párna a férfinak sose lehet akadáj .Ha átaluszod az éjszakát , sokkal erősebb leszel és Anyuka is pihentebb.
Milió puszi.
Nagyiék

cucka 2007.10.25. 12:40:54

Hát, Áronka, ha így folytatod, lassan előtted nem lesznek akadályok! És pihenj sokat éjszaka, mert akkor nappal még nagyobb energiával kúszhatsz párnák alatt! ;)
süti beállítások módosítása