Áronbaba 2007.10.16. 13:05

Kópéságaim

Egyre gyakrabban fordul elő, hogy nem vagyok egy véleményen a szüleimmel. Sajnos nekik semmi fantáziájuk és azt sem engedik, hogy az én képzeletem szárnyaljon. Például, úgy gondolom, hogy egyes dolgoknak nagyon finom ízük lehet, de nem kóstolhatom meg, mert állandó kémmegfigyelés alatt állok. Ma reggel alig tudtam az ujjammal egy kis popsikrém mintát venni, miközben Anya tisztába tett, de sikerült és én azonnal megkóstoltam! És még rengeteg más alkalommal is kijátszom a szüleim éberségét:

1. Tegnap az esti fürdésnél már másodjára fordult elő, hogy a műanyag poharat, amivel a vízben játszani szoktam, megtöltöttem és utána jó nagyokat kortyoltam belőle.

2. Anya haját rendszeresen wc lehúzónak használom, de olyan is volt már, hogy abba kapaszkodva próbáltam magam ülő helyzetbe felhúzni.

3. Ebéd közben rendszeresen beletenyerelek a főzelékbe, majd nyomdázni kezdek, így aztán a tenyérlenyomatom látható a ruhámon, Anya ruháján, az Apáén (ha olyan szerencsém van, hogy pont otthon van ő is), a takarón, amin fekszem, az összes játékon, ami elérhető közelségben van, stb. Ellenben a nyakamba kötött előkék mindig feltűnően tiszták maradnak kaja után, ennek oka az, hogy oda már nem jut a répából.

Szerintem mindez nagyon szórakoztató, de persze Apáék más véleményen vannak. Sokat nem tehetnek a dolog ellen, csak annyit, hogy várnak, hátha majd csak kinövöm az új hobbikat. Persze, nekem eszem ágában sincs. Hanem észrevettem, hogy amikor azt hiszik, hogy nem látom őket, ők is jókat röhögnek az egészen. Például, amikor múlt héten Anya haját (századszorra is) megtapintottam, akkor fél percet kellett várnia, hogy Apa magához térjen a nevetéstől és végre kiszabadítsa a karmaim közül.
Ennyit a felnőttekről és az ő híres komolyságukról.

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr70196734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grétike · http://www.pajangreta.blogspot.com 2007.10.16. 16:14:32

Kópéság??? Nem kópéság??? Ez van! Üzenet az Őseidnek: Jobb ha hozzászoknak a gondolathoz, hogy nem fogod kinőni....fokozni fogod!:):):)
(mi már csak tudjuk...van 3 nagytesóm)
Sok puszi:
Grétiék

Balázska 2007.10.16. 17:27:22

Áronka, elárulok egy jó tippet. A répát a nappaliban lévő szőnyegre kell kenni, jól áll a fehér+narancs kombináció. Próbáld ki. Én a kakaóval locsolom a szőnyeget, anya legnagyobb ájjulására. Igazi vicces dolog.
Próbáld ki.

TomiBeni · http://sutifalo.freeblog.hu 2007.10.16. 23:17:23

Hihi:) Ügyi vagy,ezek télleg vicces dolgok:) Csak várják meg az ősök,míg eljön a darabos kaják ideje,azzal dobálózni is tudsz majd,nem csak kenegetni:) Ja,Anya hajára azért vigyázz,mert ha sokat tépkeded,még elfogy:)
Üdv: Mi

Lillus · http://www.kicsililla.freeblog.hu 2007.10.17. 08:32:00

Szia Áron!
Ez nagyon hasonlóan működik nálunk is! Én rendszeresen megkaparintom az óvatlanul otthagyott papucsot és élvezettel csócsálom, míg észre nem veszik. Egy ideje azonban nem találok előlhagyott cipőt sehol! :) A popsikrémet még nem próbáltam, viszont a popsitörlő fincsi! :)
Pussz, Lillus
Ja, és céklaevés közben brümmögjél kicsit, az is jó móka! :)

Áronbaba 2007.10.17. 12:52:57

Grétike, jó neked, biztos tuti tippeket kapsz a nagyoktól! Én csak a saját kreatívitásomban bízhatok...
Bali barátom, köszi a tippet, kipróbálom.
TomiBeni, anya haja ügyében nem ígérhetek semmit, túlzottan élvezem a dolgot.
Lillus, sajnos a céklát utálom, csodállak is, hogy te olyan jó ízűen falatozod!
süti beállítások módosítása