Áronbaba 2007.10.04. 10:00

Akkor és most

Onnan vesszük észre, hogy megint nőttem egy adagot, hogy el kell búcsúznunk időnként néhány ruhadarabtól. A két képen ugyanazt a fejfedőt viselem, láthatjátok ti is, hogy a fejem szépen növöget. Anya reméli, hogy az eszem is hasonlóképpen nő.



Ez a kép 7 napos koromban készültEz pedig kereken 4 hónappal később

Egyéb változások, amik életem négy hónapja alatt történtek velem:
  • 3 kiló 30 dekával születtem, most 4 hónapos és egy hetesen 6 kiló 80-at nyomok
  • születésemkor 51 centi magas voltam, ma 65 centit mért Apa
  • fekete volt a szemem amikor először Anyára néztem, most kék szemmel tekintek rá
  • a hajam szintén fekete volt, amikor először megsimogatták, mostanra pedig sötétszőkére világosodott. Ha így haladunk, 70 éves koromra talán hófehér lesz.
... és még sorolhatnám... De nem teszem. Megyek aludni, nagyon elfáradtam ma. A részleteket majd holnap megírom.
Aludjatok jól!

ÁRON

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr76185001

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: FuneralHome Services 2019.05.08. 16:51:34

best race for fury warrior cata - Faux patina truck

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ede 2007.10.04. 16:53:47

"70 éves koromra talán hófehér lesz"
nem vagyok egy nagy kommentelő, de ez olyan szép volt, tisztára beleborzongtam.

hajrá Áron, nagyon tündéri baba vagy!

Kryszti 2007.10.06. 12:00:24

Nagyon szépen növekedsz Áronka. Mindkét fotón édes vagy. :)
süti beállítások módosítása