Mostmár tutibiztos, hogy valami nomád népek közé kerültem. Alig keveredtünk haza Szatmárról, máris újból úton találtam magam cuccostól, puccostól, Anyástól. Apa mostanában, ha elutazik, lepasszol minket valamelyik nagyszülőkhöz. Most éppen Udvarhelyen vagyunk. Udvarhelyről azt érdemes tudni, hogy itt élnek atyai nagyszüleim. Meg egyebet is, de arról majd máskor többet mesélek.
Most inkább arról mesélek, hogy milyen viharos érzelmeknek vagyok én a tárgya.
Nehéz szavakkal megfogalmazni ilyen nemes érzelmeket, ezért ma hagyom, hogy a képek meséljenek helyettem.


A mellettünk elterülő (de a képen nem látható) Anya épp bemutat minket egymásnak:

















Az üdvözlő csók:


















Próbálom viszonozni, tátom a számat, hogy elkapjam mondjuk az orrát vagy a fülét, de ahhoz Bali túl virgonc:

















Balázska felfedezi a spanyolviaszt. Ezen nagyon meglepődik.

6 komment

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://aron.blog.hu/api/trackback/id/tr32141878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2007.08.17. 11:36:05

Anya nyújt Téged, hogy ennyire nőssz? Napról napra nagyobb és szebb baba vagy! Jó pihenést és ismerkedést Udvarhelyen. Érezd jól magad!

Ingrid 2007.08.17. 15:58:39

Mekkora szerelem, de jó is látni :)

Zsuzsa 2007.08.17. 16:36:31

Nagyon nagyon édesek vagytok, két kis cukorfalat!!!Puszilunk.

Tata 2007.08.17. 18:11:04

Drága kis Unokáim .
Egész életetekbe szeressétek igy egymást , a szüleiteket , de a NAGYIKATT is.

Kryszti 2007.08.18. 19:24:53

Tündéri a "spanyolviaszos" kép :) Jól elkaptátok a pillanatot.

Balázska 2007.08.19. 13:47:51

Szia Haver.
Szerintem szuper képeket csináltak Rólunk a szüleink.
Mi igazi fotó modellek vagyunk. Ügyesek,szépek,okosak és Minket nagyon szeretnek. De egymást is nagyon szeretjük, Én kimondottan Imádlak. Alig tudtak a kezeim közül Téged kiszabaditani,annyira szeretlek.Te kis BABA.
süti beállítások módosítása